Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Het werkt idd niet. Wat eigenaardig zeg.
Maakt ook niet uit wát je in je winkelmandje hebt (Beatstep of drumstokjes, plectrums of Gitaar) niets werkt.
Niet zo netjes van ze.

Het werkt idd niet. Wat eigenaardig zeg.
Maakt ook niet uit wát je in je winkelmandje hebt (Beatstep of drumstokjes, plectrums of Gitaar) niets werkt.
Niet zo netjes van ze.

Ik had ze gisteravond hierover een mail gestuurd.
Kreeg dit vanmorgen terug:

KeyMusic-klantenservice schreef:
Bedankt voor je bericht en excuses voor het niet werken van de code. We kregen net te horen dat er iets mis wat met de verbinding tussen de code en software gisteren, dus daar ligt de bug. In elk geval kan ik alsnog de korting voor je toepassen. Welke artikelen wil je bestellen? Dan maak ik dit direct voor je in orde!

Ik heb een Beatstep Pro besteld.

't is mss maar reclame, maar 't kan mss wel waar zijn, mss is't idd wel de laatste keer -10% tot ??? mss tegen de herfst ?? k heb geen idee,, Soit:

Laatste kans op 10% korting!

De jaarlijkse Dolle Dagen van Keymusic zitten er bijna op, vandaag is de laatste kans!
Als je nog wil profiteren van 10% korting op duizenden producten* van de beste merken, bestel dan zeker vandaag nog online!

Gebruik de kortingscode DOLLEDAGEN10 om van je korting te kunnen genieten.

Was al heel zuur dat ik de Digitone met 10% korting had gemist omdat de code het niet meer deed. Nu nog net op het nippertje gebruik van kunnen maken.

Heb nog een 5% kortingsbon liggen van Tonecontrol.

Interesse ? stuur maar een PB

bax 5% geldig voor één week. Zeg je wel even als je 'm gebruikt hebt, spaart mensen na je hun tijd en leuk voor mij om weten.

WMY185GVPWV

Nog paasinkopen doen?
Vanavond (dinsdag 27 maart) tussen 20 en 21 uur:
Happy Hour bij ToneControl met ....% korting op ALLES (*)

De korting wordt (tijdens Happy Hour) zichtbaar in je winkelwagen.

* lees de voorwaarden

Grappig... zijn op dit moment (alvast?) 10% te duur. Dan lijkt het zometeen vast wel wat...

Voor Bax dus, ik zag dat de naam van de thread ‘algemener’ is geworden ;).

Grappig... zijn op dit moment (alvast?) 10% te duur. Dan lijkt het zometeen vast wel wat...
Bij de dingen waar ik naar gekeken heb niet hoor. Zoals de Moog Minimoog Model D die nog steeds voor € 3.488 te koop stond en tijdens Happy Hour te koop was voor 'slechts' € 3.104 - oftewel met 11% korting.

Ik keek naar een Neumann KH80 monitor. Overal 500, bij hun 550 en in de aanbieding voor 488... tja...

Back