Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

5% extra korting
op je eerstvolgende bestelling bij J&H licht en geluid.

We waarderen het dat je klant bent bij J&H licht en geluid!
Daarom bieden we je 5% korting aan op alle producten in onze webshop. Gebruik hiervoor code MAIL20180508 in de winkelwagen.

https://www.licht-geluid.nl/

De code is al te gebruiken, maar wellicht is die vanaf morgen op meer producten van toepassing? Ik heb een stuk of zes synths geprobeerd, voornamelijk van Yamaha. Bij één werkte de korting. Ik vermoed dat de code alleen bij producten op voorraad werkt.

Inmiddels zouden vele merken het moeten doen met de code van Keymusic

key music dolledagen10

Wat een waardeloze actie, van de producten die ik probeer doet het grootste deel niet mee. Doe het dan niet of wees tenminste duidelijk in je communicatie. Maar goed, dat is wat we inmiddels van Keymusic wel gewend zijn.

net een Roland en Digitone besteld met 10% ik klaag niet ! Ook bij bax vallen regelmatig merken buiten de actie.

Let op: Je hebt nog maar t/m zondag [13-5-2018] om je persoonlijke kortingscode te verzilveren. Ga dus snel naar onze webshop of breng een bezoekje aan één van onze winkels in Amsterdam, Rotterdam, Goes en Antwerpen. Mis het niet!

10% korting op je volgende aankoop.

Gebruik daarvoor deze exclusieve kortingscode:
WB218E32VPQZ2Q

Was al 10 minuten nadat de code er stond gebruikt ;) Kennelijk vraag naar.. die 10% code's

Let op: Je hebt nog maar t/m zondag om je persoonlijke kortingscode te verzilveren. Ga dus snel naar onze webshop of breng een bezoekje aan één van onze winkels in Antwerpen, Goes, Rotterdam en Antwerpen. Mis het niet!

WB218EKG2NYY88

Good luck have fun :)

Let op: Je hebt nog maar t/m zondag om je persoonlijke kortingscode te verzilveren. Ga dus snel naar onze webshop of breng een bezoekje aan één van onze winkels in Antwerpen, Goes, Rotterdam en Antwerpen. Mis het niet!

WB218EJDYJ3RQY

Daar komen ze dan mee af da dag na ik een bestelling heb gedaan.. Waarop ik na veel heen en weer gemail uiteindelijk ook wel 10% korting heb gehad omdat ik voorheen door een probleem met hun systeem een kortingscode niet kon gebruiken.. Anywayz, enjoy. Laat even iets weten als je hem hebt gebruikt :okdan:

Heeft iemand een Bax 10% korting code over, die tot vandaag, 13-05-2018, geldig is? :P
Graag via PB sturen, kan niet elke minuut de site in de gaten houden.
Alvast bedankt.

Back