Hoi

dBm

Ingeburgerd
Hoi allemaal,

Zit al een tijdje te lezen op jullie forum en dacht waarom niet :)

Ik ben dBm, al 21 jaar bezig met synth's en ben producer/sound disigner voor mijn beroep, heb een eigen studio en heb een redelijk scala aan synth's.

Groet,

dBm 8)

Van Harte Welkom hier!

Ik denk niet dat ik de enige ben die benieuwd is naar je scala synths (en dan vooral merken+types) ;)

Ik denk niet dat ik de enige ben die benieuwd is naar je scala synths (en dan vooral merken+types)

Inderdaad, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar je muziek.

Eigen top-3 uit mijn collectie,

1. synton-3000 + kb
2. synton-college > 1 van de 9/10 8o)
3. memorymoog

sorry dat de foto verdraaid is :)

Op verzoek is het plaatje weg gehaald door JohnnyBusca.

Last edited by a moderator:
welkom

wat een bakken heb je een geldboom of heb je al je nog werkende organen al verkocht ?

ik heb over de organen zelfs nog getwyfeld of er by my nog wat te verkopen viel8o)

Hallo, en ga vooral door met opnoemen van je lijstje hoor. Wij zijn niet bang voor extreem lange en indrukwekkende lijsten van synths. ;)

Origineel geplaatst door silvercloud
welkom

wat een bakken heb je een geldboom of heb je al je nog werkende organen al verkocht ?

ik heb over de organen zelfs nog getwyfeld of er by my nog wat te verkopen viel8o)

Yep is altijd nog een idee,of je zelf verkopen aan alleen staande vrouwen:D

Greetings Remco,thanx voor de 606

Origineel geplaatst door dBm
Eigen top-3 uit mijn collectie,

1. synton-3000 + kb
2. synton-college > 1 van de 9/10 8o)
3. memorymoog

sorry dat de foto verdraaid is :)
Respect... :)

Welkom!

Kun je wat over die 3000 en de college vertellen? Er zijn weinig reviews over te vinden! Gebruikt de College CEM3340s als VCOs?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Respect... :)

Welkom!

Kun je wat over die 3000 en de college vertellen? Er zijn weinig reviews over te vinden! Gebruikt de College CEM3340s als VCOs?

Wat wil je er over weten ?

Welkom,

en die "College" ben ik ook benieuw naar.:) Had hem al in "The A to Z..." gespot.
Qua specificaties lijkt hij me niet zo heel bijzonder, ik neem aan dattie pas tot z'n recht komt als je hem met een andere synth patcht?

Back