• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen Kleingerei

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Native Instruments 4 Control 150 €
Applied Acoustics Tassman 3.02 (is 2.0 met de 3.02 update op CD en heb geen doos wel Originele CD en handleiding is dus gewoon Legaal) 175 €
Ueberschall Easy Listening Sample CD (Audio) 40 €
2 Synthstandaards (niets speciaals gewoon ''kruis'') 40 €
Waves Renaissance Collection Native 3.6 300 €
(Reverb,Compressor,Ditheraar en 2-4-6 bands EQ) update 4.0 kost 60 $
Native Instruments FM7 160 €

Alles samen voor 840 €

(a.u.b. geen discussie's over Software van ''het is maar een cd'tje en een boekje'' alles is LEGAAL wil je het hebben dan reageer je wil je het niet hebben reageer je niet)

Wat voor merk is die reverb/compressor?

Arie

sorry hoor maar is 150 voor de Native Instruments 4 Control niet een beetje errug veel??
Zag em laatst nog bij een apple dealer voor 99 Ex BTW

Arie die Compressor is Software van Waves dit is dus een 2-4-6 Bands EQ een Compressor een Galm en een Ditheraar

Ferdi ik ben benieuwd waar je die dan gezien hebt ik heb gekeken op de pagina van Musichouse in Utrecht en daar kost hij nog iets van 260 € dus....Misschien dat die andere ''meneer'' er graag vanaf wil maar dat weet ik ook niet.

Kijk dat je ergens iets goedkoper ziet oke dan moet je het daar gaan halen en me even informeren is ook niets mis mee uiteraard maar kom a.u.b. dan wel met URL's ofzo en wat bewijzen (ik zoek via Google wat het ongeveer kost en ga daarvan uit)
Maar dan kijk ik wel in Nederland omdat ik met Duitsland niks te schaften heb ik ben ermee bekend dat sommige dingen daar goedkoper zijn maar zoals ik net al zei als het daar goedkoper is ga je toch lekker naar Duitsland ik verplicht niemand om iets te kopen maar stel mensen in de gelegenheid daarvan! Hebben ze interesse OK hebben ze geen interesse heb ik daar ook vrede mee maar goed lang verhaal niets persoonlijk bedoeld of als aanval maar wordt er soms een beetje moe van hoe sommige mensen op bepaalde advertentie's reageren (daarom staat er ook onder mijn advertentie ''wil je het hebben dan reageer je wil je het niet hebben reageer je niet'' :D

Maar goed wil meteen van de gelegenheid gebruik maken om even te vermelden dat ik ook wel in ben voor een ruil voor o.a. Softsynth's (LEGAAL) ,Hardware Synths liefst geen VA's of het moet wel heel interessant zijn of een goede Microfoon
(geen NT-1 of AKG)

Ik heb het nog even opgezocht en het is een belgische bedrijf, ik weet niet hoe het zit met de prijzen daar, maar kijk AUB ook even onderaan de startpagina :) www.macware.be

Succes met de verkoop!

Laatste schopje en verandering....

Tassman en FM7 houd ik toch maar wel...

Dus blijft over en dat mag ECHT weg

Native Instruments 4 Control 99 €
Waves Renaissance Native Bundle 3.6 (Galm,EQ,Compressor en Dithering) 280 €
update naar 4.0 kost 59 € ex.BTW (let op dit is geen update naar Renaissance MAXX !!)
2 Synth/Keyboard standaards (kruis) samen 40 €
Ueberschall Easy Listening (audio) sample CD 30 €

Wil ook wel ruilen tegen een goede microfoon,synth (liefst analoog),controller of andere legale software

Verkocht zijn:
* FM7 (toch maar wel)
* NI 4 Control
* Ueberschall Easy Listening

Heb dus nog:

* Applied Acoustics Tassman - 170 €
* Waves Renaissance Collection Native 3.6 - 240 €
* 2 keer Keyboard Synthstandaard (kruis) - 35 €

Software is LEGAAL dus geen Back Ups of dat soort fratsen (jammer dat ik er dat steeds bij moet zetten...)
Af te halen in Tilburg of je moet een mooi bod/ruil hebben dan wil ik misschien wel ff een stukkie rijden (geen Groningen ofzo helaas.. mits je een Minimoog heb staan natuurlijk 8o) )

Dus te koop of te ruil tegen een goede microfoon (geen AKG of Rode NT-1) of Analoge Synth of andere interessante LEGALE Software

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back