MOOG Voyager- save preset name

MILKO22

Stamgast
Ff een domme vraag - 'moet heel simpel zijn - Op een of andere manier lukt het mij niet, nadat ik een patch een naam heb gegeven, deze naam op te slaan in de Moog. Ik zie het ook niet 1, 2, 3 in de handleiding staan. Als je bij "save preset name" kijkt wordt er wel uitgelegd hoe men een bestaande naam van een preset veranderd maar hoe deze verandering daarna op te slaan (Enter of zo) zie ik niet ('zal wel weer blind zijn). Iemand?

Zoals gezegd, maar niet duidelijk geef ik toe, "Ik zie het ook niet 1, 2, 3 in de handleiding staan" op Pag 61 + 62. Als ik de Preset naam veranderd heb krijg ik deze niet gesaved.... dat is het probleem

Ja - en ik heb ook geen problemen met het opslaan van sounds/patches maar als ik daarna de naam wil aanpassen dan doe ik na de aanpassing blijkbaar iets verkeert want op "Enter" drukken dat werkt dus niet....

Probleem opgelost - ik raakte in verwarring op het moment dat je de presetname opslaat dan zie je de oude presetname. Na nogmaals grondig de handleiding gelezen te hebben kwam ik erachter dat dit een "safety pre-caution" is zodat je geen belangrijke preset overschrijft... Whatever - problem solved....

Ja, hij laat de naam van de patch zien waar je overheen savet, in dit geval dus de oude naam van de patch. Maar je kunt dan ook een andere patch kiezen om te overschrijven.

Back