rebuilding studio

mischa

Ouwe rot
ben bezig met alles opnieuw op te zetten . heb niet veel spul maar de ruimte is klein en kwil tog alles binnen hand berijk hebben

http://members.lycos.nl/mischajacobi/jaja.JPG

mischien dat ik een paar op een idee kan brengen

links van de schuifplanken zit de pc kast hier staan straks 3 pcs in met een deur ervoor ventilatie komt van buiten . Ook de subwoofer zit in de kast . links van de synths een patch bay voor alle aansluitingen . de pc in de hoek is straks alleen nog maar voor internet g2 editor :) en pinguin audio analizer . achter de toetsen bord links op de foto komen nog 3 tfts aan de muur ..

en alle muren zitten vol met noppenschuim .. het is van het type bouwmarkt ,, het kan verder geen kwaad het dempt lang niet zo goed als b.v. tripex nopenschuim . het haalt net even de hoge reflecties weg . de sub staat op schuim rubber en in de hoeken staan nog bass traps ( kleintjes ) maar twerkt wel

hokje is 2 bij 3.30 :)

nog tips ??

Zorg dat niet alles zwart is in je studio .... het heeft er bij mij onbewust voor gezorgd dat ik een hele tijd met tegenzin daar zat, terwijl het juist pure lol moet zijn. Ineens viel het kwartje, nu hangen er witte gordijnen over de zwarte isolatieheen, werkt perfect :D

'n koelkast !!! :biertje:

ff serieus: werkt dat, 'n mixer die achter je synths aan de muur hangt ??
moet je dan niet te ver over je synths heenreiken ?

Als niet al je toetsen bespeelbaar hoeven zijn, maar alleen de knoppen, kun je ze misschien beter 'n beetje rechtop schuin achter elkaar plaatsen, en dan zo dat de toetsen achter de synth die ervoor staat vallen.
Dat scheelt weer wat ruimte.

Enneuh, 6 synths en 3 computers ?????????????
Je hebt grote plannen !!

mn mixer hangt aan de muur omdat het een hoop ruimte scheeld . kan de mixer verder goed bedienen er er komt zo ook minder stof in . de synths zitten op schuif planken kan elke synth die ik gebruiken wil helemaal eruit trekken . heb daar geen beenruimte maar daar leer ik wel mee leven . ooh ja zo was het

http://members.lycos.nl/mischajacobi/

iets beter geworden al

Grappige oplossing voor de patch bay heb je bedacht!

Alleen de mixer zou voor mij niet werken. Tenzij je de mixer gebruikt als "set and forget" lijkt me het niet makkelijk mixen. Ikzelf heb namelijk vaak dat ik meerder schuiven wil kunnen bedienen, en dat gaat zo tegen een muur wat lastig. Maar het kan bij jou best werken natuurlijk. En ik begrijp dat je met een ruimteprobleem zat.

R

Back