Nooit gezien.. ben al tijdje aan het nadenken om iets op te lossen.@marcuuu ik denk dat je zoiets bedoeld: Bekijk bijlage 3875266
![]()
4U Wall Mount Bracket - Verticale montage
4U Wall Mount Bracket - Verticale montagewww.patchkast.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nooit gezien.. ben al tijdje aan het nadenken om iets op te lossen.@marcuuu ik denk dat je zoiets bedoeld: Bekijk bijlage 3875266
![]()
4U Wall Mount Bracket - Verticale montage
4U Wall Mount Bracket - Verticale montagewww.patchkast.nl
Misschien moeten we AI-meuk uit dit doorgaans interessante studio-draadje laten.
Zou je bijna in iedere topic kunnen citeren.Misschien moeten we AI-meuk uit dit doorgaans interessante studio-draadje laten.
Dat was ook weer een probleem. Ik had ook een keer een soort klem gezien om een pc kast onder een tafel te hangen. Als een soort lijmklem@marcuuu werkt goed als het matriaal waar in je schroeft heel hard en vast is, anders zou ik het niet aan durven.
Lekker strak! Die uf8’s zijn wel een beetje klein uitgevallen, dus niet helemaal in verhouding doordat de rechter sectie ontbreekt. Of ga je die dingen doorzagen?

dan zou de boven kant van de lijmklem mechanisme boven op het boven blad van de tafel komen. ik denk zelf dat dat irritant is.Dat was ook weer een probleem. Ik had ook een keer een soort klem gezien om een pc kast onder een tafel te hangen. Als een soort lijmklem
Ohhh dan ziet die nucleus eruit als een uf1 en 2 afgeknipte uf8’s. Omdat je de uc1 hebt staan dacht ik dat het om die serie ging.UF8? Ik heb een Nucleus 2 Dante en UC1![]()

Betonplaat, kimlaag, waterkering, muurZit er waterkering in de muur? Ik zie t niet, ik hoop van wel.