Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

ok.. geen synths te zien, maar toch :engel:
studio-total.jpg

lounge.jpg

Die Chesterfield vraagt om Justus van Maurik of Balmoral Highland, Goose! beetje 102 bpm DJ International erbij en Keep Calm... :)

Sinds de hele familie Jupiter in de familie(de oude analoge dan).

Attachments

• IMG_1177 kopie.jpg
    IMG_1177 kopie.jpg
    150,6 KB · Bekeken: 77
Sinds de hele familie Jupiter in de familie(de oude analoge dan).

Mooie familie heb jij, de Dalton brothers :mexico::mexico::mexico:
Ook maar weer 's een update.

attachment.php

Mooie ruime opzet demian :okdan:
Wat steet er rechts naast de KOdyssey :eureka:

SH-5 blijft mij aantrekken. Zelf nog nooit in bezit gehad, maar dat komt misschien nog wel eens.

Zeker aan te bevelen, wacht niet te lang anders worden ze onbetaalbaar!

Ruime opzet is voor mij erg belangrijk voor mijn flow, ik moet makkelijk kunnen bewegen,
ik heb wel een lekker zittend krukje wat ik steeds verplaats als ik aan 't muzieken ben, maar de helft van de tijd sta ik.

Rechts van de ody staan een Kawai 100F en een Cat, sorry, foto was niet al te best gisteren.
Die Kawai is overigens wel een van mijn favorieten, simpel maar je kan er erg lekkere leads en arpjes op spelen.

@Nicolaas Zeker doen, deze synth blijft verbazen qua sound.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Attachments

• IMG_3449.JPG
    IMG_3449.JPG
    75,2 KB · Bekeken: 91
  • IMG_3451.JPG
    IMG_3451.JPG
    116,5 KB · Bekeken: 89
  • IMG_3452.JPG
    IMG_3452.JPG
    121,2 KB · Bekeken: 84
Tja,op de Kawai,Cat en MS20M (wel de MS20) na had ik al die apparaten ook, alleen niet gelijktijdig zo als jij=(
Was het echt noodzakelijk om 2 MS20M's te hebben, als je graag polyfoon wilt jammen moet je er nog minimaal 4 aanschaffen ;)

Nice pics.. heel overzichtelijk idd Demian :) en dat rijtje JP's is natuurlijk :mega:
btw.. geinig dat filmpje over Osdorp.. :)

Mijn sample/sequence setupje (SU700/RS7000/MV8800) waar ik de laatste dagen een beetje mee bezig was..
'k Weet het.. volle boel maar ik hou er kennelijk van dingen zo dicht mogelijk bij elkaar zetten met het jammen.. :)

467e874de4a3236a651507b4609d0910.jpg

Je hebt idd wel een paar ondergeschoven kindjes. ;) Gelukkig maakt het voor die kindjes niet uit of ze ondergeschoven zijn!

Oh... idd. En over samplers gesproken.. onder de mixer in het rack zitten nog een Casio FZ10m, Korg DSM1 en Akai S950.. maar deze krijgen ook de nodige liefde natuurlijk. :)

Inderdaad, alhoewel ik wel een Synthex, CS-80 en iets van Oberheim (matrix 12/OBX) aan polyfonie mis ;)

Denk op zich dat ik genoeg polyfoon heb. Een cs of synthex dat trekt me overigens totaal niet, maar iets van Oberheim zou ik inderdaad nog wel willen.

Denk op zich dat ik genoeg polyfoon heb.

Dat dacht ik ook, je hebt nu al zoveel mooi spul staan waar velen alleen maar van kunnen dromen.
Dacht alleen als je geld te over hebt je je verzameling poly's mooi had kunnen completeren met genoemde synths.

Back