VasC
Dat smurfen we...
Erg mooi Exel, staat er een cs80 of zie ik dat verkeerd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.
Eindelijk alles aangesloten. Ik heb nog twijfelt bij de opstelling van de Arp 2600, ik ga eerst kijken of ik hem tegen het plafond kan supporten terwijl ik hem een stukje voorover kantel voor makkelijkere toegang, anders moet ik toch een andere plek er voor verzinnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes exel, waarom heb je besloten om de P5 de deur uit te doen?
De P5 in de foto blijft, dat is een rev2. De bak die ik verkoop is een rev3.2.
Ik verbaas me in dit topic altijd over hoe netjes opgeruimd alles eruitziet bij iedereen. Ruimen jullie speciaal op voor de foto of is het echt zo netjes?
Ik heb ze beide met stereo > 2x mono kabels aangesloten op mijn KSP-8, dus in principe per OP-1, 2 tracks in een eigen FX processor. Werkt fantastisch!
) maar ben ontzettend stereo-gericht dus bounce steeds losse tracks naar album en uiteindelijk Octa of Ableton. Zou zo graag twee tracks als 1 stereo track op tape gebruiken. En een send op de masterfx per track krijgen zodat je een stereotrack in L en R een track kan geven en dan op de overgebleven twee tracks op tape je echt volledig vanaf nul kan overdubben...