[triphop-indie] Massa Nobu - Take the Fall

Robrecht

Ingeburgerd
Eerste nieuwe track van onze nieuwe EP Stuck in Motion: Take the Fall.

Soundcloud

Feel free to comment, like, share...

Massa Nobu is een triphop-meets-indie band uit regio Aarschot.
Onze muziek wisselt af tussen electronica, hiphop breaks, zware bassen, rock gitaar en melancholische teksten.

We zien muziek niet als een 'genre-ding', maar maken de muziek die we aanvoelen. De ruime waaier aan invloeden - gaande van Mount Kimbie tot Portishead over DJ Shadow en James Blake tot Nas en de Urban Dance Squad -resulteert in een unieke, organische sound.

Facebook

Bedankt allemaal voor de positieve reacties!

Doet me denken aan Arsenal.
Goed nummer.

Spelen jullie ook live? Als jullie live even goed zijn als Arsenal moet ik zeker eens komen kijken als je ergens in de buurt van Leuven speelt.

Het enige optreden dat momenteel vastligt, is volgend jaar op de Gentse Feesten.
We plannen wel een demorelease te doen begin 2015 in Aarschot, niet zo ver van Leuven.
Dit gaan we sowieso nog aankondigen op onze Facebookpagina.

Indien jullie nog een track van ons willen horen: deze track, Love Lost the War, hebben we een tijdje terug gereleased.

Toffe track! Krijg er een beetje een linkin' park gevoel bij de vocals. De mixing is echter nog niet goed.. de hat/shaker welke je gelijk in het begint hoort staat bijvoorbeeld veel te hard. De vocals zijn soms ook niet optimaal te horen.

Vooral zo deur gaan!

Bedankt voor de feedback!
Dat de hat (geen shaker, maar hat met variabele delay) luid staat en de vocals niet steeds goed hoorbaar zijn, was me niet opgevallen. Op mijn monitors klinkt het wel goed, maar zal er zeker eens op letten!

Back