[track] HipHop beat

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Voor ik mn interesse in deze beat verlies post ik maar weer eens wat. Mixtechnisch heb ik er vrij weinig aan gedaan, alles komt direct uit de sampler, zonder effecten..

Ik heb nog 33% geheugen vrij van m'n 750kb :) , dus ik ga nog wat dingen toevoegen
Is een work in progress dus..

Grts!

http://youtu.be/j5mgiazQElQ

Laatst gewijzigd:
Ff de F5 modus aan: Tja... Dit is dus wat ik noem "andermans veren" ik dacht, daar komt een fetta beat, maar ik hoor 3 getriggerde looppoints een snare en kick. :D ZIJ klinken leuk, maar wat jij er mee gedaan hebt voegt natuurlijk niet zo veel toe. Maak zelf eens een fetta beat? Ipv te hosselen met andermans werk.
Je knipt namelijk geen soul snips, maar je recycled kant en klare hiphop met een kick en snaretje erop hop hop..

ik vinf hem wel leuk, mijn meissie begint spontaan te rappen :)
Yo Raphie you betta step up ya game biatch :dubbel:

Ff de F5 modus aan: Tja... Dit is dus wat ik noem "andermans veren" ik dacht, daar komt een fetta beat, maar ik hoor 3 getriggerde looppoints een snare en kick. :D ZIJ klinken leuk, maar wat jij er mee gedaan hebt voegt natuurlijk niet zo veel toe. Maak zelf eens een fetta beat? Ipv te hosselen met andermans werk.
Je knipt namelijk geen soul snips, maar je recycled kant en klare hiphop met een kick en snaretje erop hop hop..

Je moet toch eens van die zak met zuurtjes afblijven Raapsel :D
En ja, beter goed gejat dan slecht bedacht :D *ooit nog eens een hele vette Raphie track verwacht in de toekomst :engel:
Ga oa Eric B en Rakim (Paid in full) maar eens beluisteren wat echt alleen maar bestaat uit samples en een rap vocal https://www.youtube.com/watch?v=E7t8eoA_1jQ

Zo nu eerst een :koffie:

Nee, dat was ik niet zelf, dat was mijn F5 modus, furious zit ALTIJD te zeiken in mijn topics, ik denk geef de gunst ff terug..... :D verder geloof ik het allemaal wel.

Jij snapt duidelijk niets van. :dubbel:

Vette beat trouwens.

Thanx voor het luisteren guys! Ik moet er nog aan verder werken maar ik dacht ik post ff wat voordat er geen zin meer in heb :)

En de samples zijn zelf gezocht van plaat en zijn one shots zoals jullie konden horen, geen kant en klare loops. Tja, dat is nu eenmaal hoe een sampler werkt :) Geen kant en klare sample packs of Machine demo files.. zelf sounds zoeken, daar gaat het om.

Maar goed.. ik ga nog verder werken en dan komt er een update..

Lekker F5.. ik zeg doorgaan hiermee. :okdan:

Ook nice om Ableton in actie te zien met de S950.. heb em zelf ook weer opgedoken laatst :)

Ja het is een prachtbak. Het werkt langzamer als samplen op een computer maar da's eigenlijk wel relaxt. Niet in de weer met je muis om start/endpoints te editten en turen naar je monitor maar lekker draaien aan het data wheel 'kkkkrrrrrrkkk' :)

Laatst gewijzigd:
interesting ;)

:)

ja de track is weg... heb al mn Google related accounts opgezegd, dus ook m'n Youtube. Ik heb het echt gehad met die privacy schendende rukkers.

Komt snel een nieuwe versie aan..

Kan ik me heel erg goed voorstellen!

Was wel benieuwd geworden naar je track na de commentaren gelezen te hebben :). Ik wacht het vervolg wel even af.

Bedankt voor de belangstelling en ik werk er aan door! en ik maak er weer een filmpje van... maar dan ergens anders gehost :)

Back