[hiphop] - Springs in the air (modular jam)

Mooi hoor, je kunt er aardig mee overweg. Ik zou die main synth wat gelayerd hebben, maar je lost dat goed op door er effecten op te zetten. Op naar de volgende, kijk ernaar uit.

Grtz

Gloomy :)

Luistert weer lekker weg! Ik kijk wel eerder weer uit naar je volgende diepe dub tracks, maar das vooral een smaak ding ;)

Meer zomers dan springs.... :D

maar even serieus nu, wederom leuke track :okdan:
Ook leuk dat het lekker melodisch is, zelfs met A/B secties. Iets wat je maar weinig ziet (hoort) bij modulaire jams.
Mooi hoor, je kunt er aardig mee overweg. Ik zou die main synth wat gelayerd hebben, maar je lost dat goed op door er effecten op te zetten. Op naar de volgende, kijk ernaar uit.

Grtz

Gloomy :)
Luistert weer lekker weg! Ik kijk wel eerder weer uit naar je volgende diepe dub tracks, maar das vooral een smaak ding ;)
Erg goed stijltje, fris hoor! Zeker vaker doen.
Thanks jongens! Ja de diepe dub tracks gaan er nog zeker komen, dit is even een uitstapje.

Aangenaam stukje muziek
Met plezier naar geluisterd

Niet te lang gelukkig, kan slecht tegen eindeloos noodle gepiel.
Knap dat je live structuur weet aan te brengen zodat het net lijkt of het een studio productie is.
Als je begrijpt wat ik bedoel.. wat je doorgaans met edits ed doet.

Leuke track. Klinkt erg lekker. Zou best meer van dit genre willen horen van jou (naast de Dub-producties natuurlijk)🎶🎵

Aangenaam stukje muziek
Met plezier naar geluisterd

Niet te lang gelukkig, kan slecht tegen eindeloos noodle gepiel.
Knap dat je live structuur weet aan te brengen zodat het net lijkt of het een studio productie is.
Als je begrijpt wat ik bedoel.. wat je doorgaans met edits ed doet.
Hola,

Leuke track :okdan:

Groeten van andreos:)
Leuke track. Klinkt erg lekker. Zou best meer van dit genre willen horen van jou (naast de Dub-producties natuurlijk)🎶🎵
Dank jullie wel! Leuk dat het in de smaak valt, als de inspiratie het toelaat ga ik vaker zoiets maken!

Echt vet zeg. :luv:
die glichty melodie is echt mooi.
Maar alle sounds. heerlijke wonky beat.

Denk dat je hier lekker op kan dansen.

Neem de bas weg en en de drums en doe er een bassist en drummer bij en een MC.
Wellicht ff Loyle Carner vragen :)
Dat zou een mooi concert worden.

Echt vet zeg. :luv:
die glichty melodie is echt mooi.
Maar alle sounds. heerlijke wonky beat.

Denk dat je hier lekker op kan dansen.

Neem de bas weg en en de drums en doe er een bassist en drummer bij en een MC.
Wellicht ff Loyle Carner vragen :)
Dat zou een mooi concert worden.
Thanks! Ja leuk idee met live bass en drums, alleen die heb ik niet liggen op m’n zoldertje :)

Back