juno 106 system exclusive

brmzz

Coder/ Decoder
hee luitjes...

Ik heb een juno 106 gekocht en ik zit een beetje te klooien met de midi exclusive data om lekkere sweeps te maken, etc. maar nu heb ik ook een triton en die neemt die exclusive data niet op. Hoe doet iemand dat als hij live gaat of een andere sequenser gebruikt? m.a.w. hoe stuurt iemand hier zijn juno aan?

grtz brmz

Re: juno 106 system exclusive

Origineel geplaatst door brmzz
hee luitjes...

Ik heb een juno 106 gekocht en ik zit een beetje te klooien met de midi exclusive data om lekkere sweeps te maken, etc. maar nu heb ik ook een triton en die neemt die exclusive data niet op. Hoe doet iemand dat als hij live gaat of een andere sequenser gebruikt? m.a.w. hoe stuurt iemand hier zijn juno aan?

grtz brmz

Cubase, Logic etcetera nemen Sysex op en spelen het af. Is het mogelijk dat het gefilterd wordt op de triton, of dat deze het niet opneemt? Is het misschien mogelijk dat je het uit hebt staan op de Juno?

jow bikkel...

Nope no dope... op triton staat alles aan... in logic & cubase doet ie het goed maar die neem je niet mee naar de gig :)
op juno staat ie dus aan. in de triton neemt ie niet op... Aaaargh...

grtz brmz:dubbel:

Tip: hernoem je topictitel dan even naar [Triton] SysEx opnemen anders gaan 106 gebruikers kijken ipv Triton users.

Re: juno 106 system exclusive

Ik heb een juno 106 gekocht en ik zit een beetje te klooien met de midi exclusive data om lekkere sweeps te maken,
filtersweeps zou ik gewoon met de pitch bender doen...

bepaalde parameters op de juno-106 zijn 'ge-shared', bijv. de wave-select en chorus etc hebben maar 1 bitje nodig en zijn dus gezamelijk ondergebracht in 1 byte. vandaar dat niet alle parameters logischerwijs aangestuurd kunnen worden vanuit een cubase mixermap.

juno106.gif

download juno-106 mixermap

Back