• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-727

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ERiC

.
Te koop: Roland TR-727 percussion! (E150,-)

Deze 727 is in de kleur blauw gespoten. Het is professioneel en netjes gedaan en ziet er goed uit. Leuk om de gearspotters mee voor het lapje te houden. ;-)

Bij interesse graag even een mailtje.

Ok, de foto is van slechte kwaliteit, het blauw is mooi effen en niet vlekkerig zoals op de foto lijkt.

Groeten,
ERiC

Attachments

• 727 blauw2.jpg
    727 blauw2.jpg
    7,6 KB · Bekeken: 84
heb je een beter pic?.? ziet er wel cool uit maar euh

waar is alle text enzo.. wil da werkelijk es van dichtbij zien

ik beschouw infeite die blauwe kleur eerder als minderwaarde dan als meerwaarde

zou hij natuurlijk voor 100 eurootjes weggaan :W ...

Hoi iedereen.
Het verhaal achter de kleur weet ik ook niet precies, wel komt ie van een mede-forumlid (da's weer meerwaarde toch?)
De 727 heeft wel nieuwe tekstjes gekregen dus hij is goed te bedienen en je weet wat je doet.

Blijft een leuk bakkie en je hebt echt iets orgineels....

Origineel geplaatst door PHAEAX
net zoals bij Auto's doet volgens mij iedere verandering/modificatie afbraak aan de waarde.
Het "Ding" is namelijk NIET meer orgineel (of zoals men dat noemt: STANDAARD).

Jammer van die kleur trouwens..........

Als die groen was geweest had ik WEL willen hebben.....

Er zijn legio mods die de waarde van je synth juist verhogen, zoals retrofits, extra outputs, zolang het maar NETJES is uitgevoerd.

ik heb de thread een beetje opgeruimd

blijf aub serieus en on-topic, dan houden we het forum overzichtelijk

dankjewel

Origineel geplaatst door bikkel
Er zijn legio mods die de waarde van je synth juist verhogen, zoals retrofits, extra outputs, zolang het maar NETJES is uitgevoerd.

Ja, dat ben ik met je eens.

Maar dan hebben we het over zgn. "upgrades".... dat is natuurlijk wel even heel iets anders dan je kastje "Overkwasten".

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back