de snip zit in de maand

fjoesz

Gepokt en gemazeld
snipsituatie dus

Attachments

• buffy.mp3
    6 MB · Bekeken: 75
vind hem lekker funky, alleen vind ik de keuze voor snare niet zo of ligt die niet goed in de mix

Ik vind em een prettige vibe hebben... erg vet..

Krijg alleen een beetje het gevoel alsof sommige dingen enorm swingen en andere dingen straight geprogged zijn.. maar awesome is ie zeker :)

Hij deed me qua groove trouwens een beetje denken aan de track hieronder.. geen vergelijking oid :)

Die stabs zijn trouwens wel erg te gek.. lekkere akkoordjes :) Hoor ik ook een basgitaar trouwens?? :mega:

:)
yes, basgitaar ook. ik denk ook dat dat t 'kotsende' is wat jij bedoelt brz?
moet t allemaal nog gaan arrangeren enzo natuurlijk en bijpunten en aanscherpen.
die stabs is gelayerde shizzl van nl4

Lekker. Beetje in de richting van Justice maar dan meer 80's / 90's funk nog.

IS denk ik inderdaad je bassgitaar....welke fx's zitten daar overheen waardooor die lijkt te praten...of is dat een layer?

de bas is wel veel verschillende soundjes bij elkaar. mss dat je daardor dat effect krijgt. volgens mij heb ik ook een env follower op de bas met filter
en natuurlijk het briljante spel :D
hij moet wel opgestrakt wordne nog. de funk er niet uit, maar wle ietsje duidelijker her en der. mss dat de snare ietsje vuiger mag, maar die mag ook weer niet teveel dicht smeren. de boel goed leggen en de sounds ruimte laten maken voor elkaar meer her en der.
beats editten nog en n b-stukkie om vervolgens weer terug te komen in het begin maar dan een tandje dr op nog
wel wat ideetjes ingespeeld al

De syths stuk voor stuk erg lekker! Heb ervan genoten :)

Alleen vind ik de beat een heel stuk minder interessant dan wat er verder allemaal gebeurd. De hele tijd maar die saaie snare.. Mag van mij ook een stuk gekker! Ik zie nu dat ik niet de enige ben.. ;)

Ik ben het wel met de meeste eens, die beat mag wmb losser ingespeeld worden en iets meer freaken.

Idd wat gezegd wordt over de beat... die mag meer gek doen, een kick en snare met meer power maken het nog meer funk.
Op 1:10 waar alles samen komt overstemd het geheel ietwat, kan ook door 1 synth komen die hoor ik op het einde ook. Lekkere vieze sound, maar iets te overstemd naar mijn smaak.

Ja, lekker hoor! Die beat vind ik eigenlijk wel OK zoals hij is. Misschien kun je een andere sample nemen, een iets rauwere. Ik hoor inderdaad ook wel meer dan 1 bass. En dat maakt hem wat rommelig in het lage bereik. Ik wil hem wel eens horen zonder die dubstep-achtige bass, helemaal eruit.

Welke EP hoor ik?

Na een tweede keer luisteren zou ik McGyver hier wel eens iets over willen horen zingen. Op z'n Prince's.

Back