• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Xoxbox, volca's, microkorg, etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Ik heb te koop:

Xoxbox, in mint conditie, standaard uitvoering met zilveren frontplaat en rode ledjes. 375,- euro.

Korg volca beats, mint, met doos en alles wat erbij hoort. 110,- euro

Korg volca bass, mint, met doos en alles wat erbij hoort. 110,- euro

Korg microkorg, in zeer goede conditie! Met doos, adapter en microfoontje. 220,- euro

Atari 1040STe met monochromatische monitor en muis (geen software). Hij is ietwat vergeeld, maar werkt nog prima! 25,- euro

Sony spring reverb/echo/EQ, een ouderwets apparaatje, ziet er niet meer uit als nieuw, en een van de stereo outputs werkt niet meer, maar is wel leuk voor aparte fx, b.v. Als je er tegenaan slaat dan hoor je een diepe sound die eruit komt, leuk voor experimentele dingetjes. 15,- euro

Korg padKontrol, de witte versie, dus hij is een beetje vergeeld, maar werkt verder prima!
35,- euro

Bij de volca's krijg je ook een setje batterijen.

Foto's komen later deze dag.

Ik verkoop het liefst, maar voor een leuke ruildeal ben ik ook wel te porren!:okdan:

Schop-onder-de-kont.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back