• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JX8P 2dco analoge synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
Wegens overcompleet en ruimtegebrek heb ik te koop:

Een mooie Roland JX8P synthesizer in goede staat.

Dit is een analoge synth met een diepe klank.

Er zit geen PG programmer bij maar editten is echt een eitje, anders kan het nog met een software editor.

O.a. gebruikt door: Biosphere, 808 State, Tangerine Dream, The Shamen, Depeche Mode, Uberzone, the Cure, Go West, Ozric Tentacles, Future Sound of London, Jean-Michel Jarre, Jimmy Jam, Stinkworx, Macho Cat Garage en Legowelt :D

Prijs is 300 Euro.

wat linkjes:

http://www.i2.i-2000.com/~jeffrey/JX8P.htm

http://www.vintagesynth.com/

Zo zie je maar weer...dit is je kans om hem voor een prikkie te scoren
bij Raheem krijg je hem voor maar 300 euro! :D

1600 is belachelijk daar koop je bijna een Jupiter 8 voor...maarja de JX8P doet daar natuurlijk niet voor onder he :)

ik weet het goed gemaakt, ik verkoop mijn jx8p met pg800 en tasje en cartridge voor 1200 euro, toch 400 euro goedkoper als die add.

ok... 300 euro is een mooie prijs en als je hem koopt heb je er een wereldbak aan, ik doe mijne ook niet weg... ok, vooer 1200 dan, koop ik er wel 2 voor terug :P

Ok jongens en meisjes aanbieding van de week:

Hij mag weg voor 250 euro.

Nu met echte Dick Maas "De Lift" Soundtrack sounds erin!

En met een sticker erop van de USMC training university "Some people are alive simply because its illigal to kill them"

Een echte collecters item dus!

Ook een hele VETTE TRANCE BAK!

Origineel geplaatst door Raheem23

Ook een hele VETTE TRANCE BAK!

Nou nu verkoop je hem wel heel snel denk ik zo!! :D ;)

't is wat je noemt een hybride: 2 DCO's en analoge filters. Een erg gaaf ding, zeer simpel te editen ondanks het gemis aan draaiknoppen of sliders. Zo'n PG 800 maakt het makkelijker en nog leuker, maar er zijn ook goede editors voor de PC die je net als de PG 800 een derde osc opleveren. Meer info en dl's: [http]http://www.synthzone.com/~mschreier/[/url]

Dit is geen hybride ! Gewoon analoog. Een Korg DW8000 of Waldorf Microwave zijn een hybride. Als er echt digitale klankopwekking is. Hier zijn het gewoon digtial controlled oscillators...digitaal aangestuurd zodat de oscillators wat stabieler zijn..dat is het enige verschil
dus gewoon Analoog hoor!

Een Elka Synthex / juno 6 /60 / 106 / JX3P noemen we toch ook geen hybride?

Origineel geplaatst door Raheem23
Dit is geen hybride ! Gewoon analoog. Een Korg DW8000 of Waldorf Microwave zijn een hybride. Als er echt digitale klankopwekking is. Hier zijn het gewoon digtial controlled oscillators...digitaal aangestuurd zodat de oscillators wat stabieler zijn..dat is het enige verschil
dus gewoon Analoog hoor!

Een Elka Synthex / juno 6 /60 / 106 / JX3P noemen we toch ook geen hybride?

:) sorry.

Wel geld geen plek. Wat een vaag argument is dat nou. Dan schroef je een plankje extra aan je muur en dan zet je 'm daar op :)

jep! thanx raheem:)

binnenkort een mp3'tje van dat kreng!
ben al lekker er mee aan het klooien......

En hij staat al in mn gearlist :D:D:D
kijk maarrrrr....

J

mmmmm... nog niet in verdiept, het is sowieso wel even wennen, zo'n digitale interface
op een analoge synth.
de geluiden zijn echt warm, vooral in stereo.

maarja, als ik iets te weten kom over de eventuele 3e oscillator, dan post ik het hier!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back