Eminent 310 bij Kringloop Leiden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JurgeN

Ouwe rot
Hoi,

Ik moest vanmiddag wat wegbrengen en zag bij de kringloop winkel Het Warenhuis in Leiden een Eminent 310 voor 45 euro staan.....

JurgeN

De Standaard of Theatre versie dat is a HUGE difference!

Voor zover ik me kan herinneren was he de Theatre versie.

Wat is dan overigens het verschil tussen een gewone en deze versie (even afgezien van de gekleurde knoppen)?

JurgeN

De Theatre heeft wat meer houtwerk, verlichting en een drumdoosje. De rest is identiek. Het "huge difference" is dat de standard een stuk zeldzamer is dan de theatre, maar wat maakt dat nu uit voor 45€.

als jm d´ jarre hater wil je helemaal niet zo´n kutorgel in huis halen.
scheelt ook weer 45,-, kan je lekker bier voor kopen.

:mega:

Nou nou Jeroen wel een heftige uitspraak, kzal 't er maar op houden dat je onder invloed was.
Bier drinken (alcohol in 't algemeen) en roken of drugs doe ik niet aan (ook nooit gedaan), saai leven heb ik toch :engel:
Heb al vele 310's (zowel de standaard als theatre) gehad en ik ben er nog niet één tegengekomen die bij aankoop geen mankement had, zoals het meest voorkomende probleem van haperende toetsen (contacten moeten allemaal gepolijst worden wat een hels karwei is) en uit voorzorg kun je beter ook de belangrijkste condensators vervangen voor hij in rook opgaat :peukie:
Ik heb nog een zeldzaam model van de 310 theatre (die ik wel de ALBINO noem) in opslag staan (met een licht eiken kleurige kast en beige speaker doek), die moet ook nog ''The Full Treatment'' moet ondergaan als ik er tijd voor heb!

Laatst gewijzigd:
Apparaten kopen omdat je muziek vlam die ook heeft is wel erg sipjes hoor....ga gewoon lekker zelf muziek maken en laat die natte jongens droom los..

Als er ooit eens een mooi oude houten toetsen instrument in mijn studio zou komen is het een piano, geen Eminent..

ik kan een 1500 concerta kopen, voor niet teveel en in goede staat !
is er veel verschil behoudens de instelbare sinus ipv de wipschakelaars?

Geen idee hoe die zich verhoudt tov de 2000 (want daar heeft hij meer mee te maken dan met de 310). Er zit aan het geel te zien wel iets qua strings in, maar vraag me niet naar klank en mogelijkheden van die variant.

heb hem geprobeerd, stringensemble zit er wel in, met wat effecten, kwam aardig in de richting van de losse stringensemble, dus zal wel erin zitten denk ik. details weet ik niet precies
zit ook een soort leslie effect op en een aansluiting voor externe leslie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back