Mackie onyx mixer - Rook!

klinkske

boeketje voor de vrouw
Lekker experimenteren met wat dirty rat op de x0xb0x, wat tanzbar door de ESP vd Korg MS 20 en plots hoor ik de x0xb0x niet meer in de mix, ik draai de gain omhoog. Vervolgens ruik ik iets, ROOK
Uitrekken die hap, mackie leert indianentaal.
Zie je die blauwe jack van channel 1? Dat is rook…

Waarom? Heb ik 't verneukt? Inputs leken me zeker niet overdreven, echt niet…
Alle ramen open, ventilator in de kamer, wat een rotluch, ik leef zeker alweer een jaar korter :-P

FUCK

Untitled by Buttkizz, on Flickr

Laatst gewijzigd:
Als het alleen dat kanaal is, dan zal er wel een cap geploft zijn op het board van die channel. Maar goed, das mijn boerenverstand en ik claim nix. :D

Het lijkt uit die mic ingang te komen?

Het is wel klote ja. Maar de andere channels doen het gewoon? Of?

de stank is niet te harden, en ch 1 gebruikte ik niet. op ch 4 zat een proco rat en een x0xb0x en die heb ik enkele keren verzet qua stand (is een combi pedaal met 3 ratten in één - eigenlijk 6)
tijdens de stand 'tussenin' de 3 speelde de boel even luider, zoals de 'turbo rat' eigenlijk altijd klinkt, zat net verse batterij in - maar dat heb ik maar enkele seconden gedaan. enkele minuten later rook uit ch1 - niemand zegt dat dit stuk is, kan iets anders zijn - in elk geval klonk het rook moment plots alsof ik een kick had gesidechained over de master - niks - geluid - niks - geluid op 't ritme.
heb de mackie zo snel mogelijk in de garage gezet, ding blijft stinken.
Ik zet 'm niet meer aan, genoeg lol gehad ermee - hop naar bax.
Ik ben mijn bekabeling aan het aanpassen, zodat mijn rodec mx180 de taak even kan overnemen.
Balen zeggen ze in NL zeker hé? Hier zeggen we 'dik klote'

Denk ook dat het een condensertje is maar je weet het pas zeker als ie open is ;) .
Schuhe-stinken.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Ik maak 'm niet open want ik heb garantie (aankoop april 2014)
was al aan het kijken voor een ander merk, ik hekel spullen die niet deugen (of lag het toch aan mij) - maar iets gelijkaardig van een ander merk kost ECHT een fortuin… Damn!
Ach, we horen het wel - nu ga ik verder met mijn Rodec -built as a tank - mixer.
Hopelijk geeft de beperking van geen sends en maar 5 kanalen ook "iets" positiefs. Zou ik de proco nog durven gebruiken op de Rodec? Toch maar even niet… =)

Ieder merk heeft zo zijn plus en minpunten , over het algemeen zijn mengtafels van Mackie prima wat betreft prijs kwaliteit.
Het blijft natuurlijk elektronica en ja daar kan wel eens wat misgaan :)

LOL ik heb een live jam opgenomen, via de Rodec en een 3e mixer naar de audiointerface. Moest zo wegens anders geen deftig signaal om op te nemen. Het resultaat is erg grappig (ruis natuurlijk ook) maar dit heeft een nieuw creatief idee gebracht.
Toch nog iets goed aan geweest - en de Rodec is natuurlijk een heerlijke mixer :-D
Ok er zijn er 2 gebruikt eigenlijk. En de Restyler kwam ook nog eens aan de bak. 3 * Belgische Glorie. Roger zal trots zijn: Ro(ger) De C(lerk) heet de maker, dacht ik.
Track heet natuurlijk 'Magic Smoke' - let op, geen compressor - the filter bass goes nutz, mocht je luisteren rond de 6 minuten (doet vast niemand, maar goed LOL)

http://soundcloud.com/tired-ears/magic-smoke-live

Laatst gewijzigd:
Back