De Doos van Half Twee (80s/90s) - Radio 3 Steen en Been show

Almeros

Bitwig en Reason+ gebruiker...
Ik vond laatst een oude tape met een opname van het item "De Doos van Half Twee" uit de "Steen en Been show" van Jack Spijkerman met een nummer wat ik ooit op een Amiga 500 en keyboardje in elkaar heb gezet... Ik dacht, misschien browsen hier nog wel meer (wat oudere :D) lieden rond die er ooit een mix naartoe hebben gestuurd en zijn uitgezonden... Ik ben heel benieuwd!

Ik heb destijds een Flippo mix gemaakt... van die dingen die je toen in chips-zakken vond:

hahaha heeft u nog flippooooss?
dat was volgens mij toch wel n beetje de kickoff van de waardeloze weggeef acties. op voetbal kaartjes na natuurlijk.

WTF, dit nummer heb ik ergens in de jaren '90 op een bandje gezet en komt dus af en toe nog terug als ik oude bandjes in de auto draai (de enige cassettespeler die ik heb ;)).

En vet, vooral uit nostalgische overwegingen. Hoewel dat heppie-de-peppie pianostukje er ook mag zijn.

Hehe.. gaaf gedaan.. en mooie tijd was dat :)

Schitterend ook als hij mensen ging bellen met de grootste onzin vragen.. wat waren ze toen toch vriendelijk :D (sorry voor de off-topic hieronder :))

WTF, dit nummer heb ik ergens in de jaren '90 op een bandje gezet en komt dus af en toe nog terug als ik oude bandjes in de auto draai (de enige cassettespeler die ik heb ;)).

En vet, vooral uit nostalgische overwegingen. Hoewel dat heppie-de-peppie pianostukje er ook mag zijn.

Whaow, dat meen je niet ;). Das wel toevallig! Crusin the highway met flippooooo! Haha!

@All: Hebben jullie zelf toevallig ook ooit wat die kant op gestuurd? Lijkt me leuk om te horen!

Ow ja dat kan ik me nog goed herinneren, die show en die telefoontjes.
"hallo, dit is Joep uit Tilburg!" bv..

Of eh, die rare kwis waar je aparte dingen kon winnen, zoals "ovensokken" ofzo. lol.

Niks ingestuurd zelf, ik ben van 1987 en ken programma's als De Steen En Been Show, Leuk Is Anders en Denk Aan Henk vooral omdat mijn vader er fanatiek naar luisterde. :D
Was ik wat ouder geweest en had ik het materieel ervoor had ik het ongetwijfeld wel gedaan. :P

Back