Nou plaats ik alweer een trekkie hier. Het lijkt er een beetje op dat ik de 'big sound' van mijn 'album' 125 langzaam aan het verlaten ben met opnieuw een track die toch vrij anders is dan wat ik de afgelopen paar jaar voornamelijk maakte. Ook ben ik klaar met de 'loudness war optimalisatie'. Hoewel dit nog steeds tamelijk gretig is gelimit.
Qua synths, helaas voor de core-liefhebbers weer allemaal software, en wel 14x de Wasp, waar alle tonen mee zijn gemaakt en o.a. ook het het gros van het ritme. Verder nog "Chinese Chimes Bells" van de 'Musical accents' library... (gedownpitched en reversed). Daar komt ook het hoge snaretje vandaan.
Inspiratie komt ongetwijfeld uit de kraftwerk-achtige hoek.
Waar de onverstaanbare vocoder tekst over gaat vraag u? Weet ik veel...
Ohja, hier de track.. Krietiek is welkom natuurlijk, en als iemand de juiste genrenaam weet..
Qua synths, helaas voor de core-liefhebbers weer allemaal software, en wel 14x de Wasp, waar alle tonen mee zijn gemaakt en o.a. ook het het gros van het ritme. Verder nog "Chinese Chimes Bells" van de 'Musical accents' library... (gedownpitched en reversed). Daar komt ook het hoge snaretje vandaan.
Inspiratie komt ongetwijfeld uit de kraftwerk-achtige hoek.
Waar de onverstaanbare vocoder tekst over gaat vraag u? Weet ik veel...
Ohja, hier de track.. Krietiek is welkom natuurlijk, en als iemand de juiste genrenaam weet..

Vind het dat slow lfo Sinus EP-achtige geluid ook erg lekker, mooie akkoordjes ook.