Twee is toch eentje teveel, kan alles wel op reserve houden. Ben groot fan van deze reverb, die volgens mij nog steeds minder populair wordt geacht dan de PCM 70, omdat die een paar klassieke sounds heeft. Dit lijkt te verschuiven, en terecht. De verb van de PCM 80 zou ik als meer lush beschrijven. Mooie wijdse chorus in de tail als je wilt. stereo in en uit, bruikbare fx. Ik vind het een sleeper en gebruik m veel meer dan mijn PCM 70. Er kunnen kaarten in voor extra algoritmen. Heb mij laten vertellen dat vroege The Orb helemaal gek was op dit ding en daar kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ik zie puffy clouds voor me als ik m gebruik (nee ik rook niet meer). Dit exemplaar is helemaal mint, afgezien van twee lichte krasjes aan bovenkant, van het in het rack schuiven denk ik. Verder prachtexemplaar.
Prijs 600 euro.
PS: ook mooi om kanalen uit je daw hier door te gooien en dan weer terug. Je zult merken dat het echt anders klinkt dan een plug in: kan de verbs ruimtelijker positioneren middels de hardware return in je daw.
Prijs 600 euro.
PS: ook mooi om kanalen uit je daw hier door te gooien en dan weer terug. Je zult merken dat het echt anders klinkt dan een plug in: kan de verbs ruimtelijker positioneren middels de hardware return in je daw.