PROPHET-5 REV 3 op veilingsite "catawiki"

Helaas word er in deze veiling niets gezegd over de conditie van het instrument en die is niet zo goed dat ie 5000 eu waard is...ik heb hem in mijn handen gehad en moet waarschijnlijk een volledige flinke reparatie ondergaan en technisch onderhoud.

Je ziet op de foto's wel dat hij op z'n minst gigantisch scheve tanden heeft. Over de technische werking van het apparaat zegt men inderdaad niks, dan moet je er vanuit gaan dat alles het doet. Als dat niet het geval is, is de advertentie oneerlijk.

Je ziet op de foto's wel dat hij op z'n minst gigantisch scheve tanden heeft. Over de technische werking van het apparaat zegt men inderdaad niks, dan moet je er vanuit gaan dat alles het doet. Als dat niet het geval is, is de advertentie oneerlijk.

De advertentie is idd niet volledig.

Hou maar rekening met onverwachte kosten.
En testen kun je hem ook al niet, mocht hij helemaal niet werken dan ben je echt de klos.
Het bedrag van 5000 euro is schromelijk overdreven, misschien voor een perfecte rev 1 of 2.

Ik denk dat iedere P5 na jaren dienst onderhoud nodig heeft...

Ze zijn super gewild, wat mij betreft mag je er zonder onderhoud ook nog wel een mooi bedrag aan uitgeven!!

Service kosten zijn te overzien en ik vind de P5 een van de best klinkende electronische instrumenten op de markt..

Ik heb er geen interesse in maar ik zou niet schromen om deze te kopen!

Ik heb al 1 werkende Prophet 5 gezien, de anderen waren "even in reparatie". Dat heeft me wat huiverig gemaakt. :) Klinkt wel prachtig als hij in orde is. En het uiterlijk heeft hij ook mee (als de tanden recht staan :)).

Niet verkocht dus!!

er staat bij mij dat het minimum bedrag niet is gehaald?

Positief: bod is bindend, minder rommel dan op Marktplaats en dergelijke, serieuzer publiek met soms hogere opbrengst.

Negatief: als je iets aanbiedt ter verkoop, kan het lang duren vooraleer het in een veiling verschijnt, en je hebt daar geen zicht op. Je biedt iets aan en dan moet je een dag? een week? een maand? langer? wachten tot het werkelijk te koop komt. Ik zit zelf nu in die situatie: enkele weken geleden iets (geen synth) te koop aangeboden voor het eerst, en nu maar wachten...

Back