EMS Vocoder 1000 - 2000

Status
Please reply by conversation.
en doe geen bod onder de marktwaarde, maar ook geen boven omdat ik wil dit speculatie spel niet aanmoedigen.

dan kan je toch gewoon binnen die bandbreedte een bod doen, als een aspirant-verkoper vraagt wat je er voor over hebt?

dat niet willen zeggen en er op staan dat de verkoper met een prijsoorstel komt (terwijl jij er 1 zoekt nota bene) kan alleen extra voordeel brengen als een argeloze bezitter het ding (veel) te goedkoop aanbiedt.
waarop jij natuurlijk alsnog een faire prijs zou betalen.
;)

begrijp me niet verkeerd, maar ik las pas ook al in een andere draad dat je niet naar de beste prijs mag vragen van sommige verkopers....

uiteindelijk maken de gekozen bewoordingen of volgorde van kaarten op tafel leggen niet veel uit, als je op een faire deal uitbent. je kan ook op elk moment ja of nee zeggen. gelukkig.

https://www.youtube.com/watch?v=IxAKFlpdcfc

dan kan je toch gewoon binnen die bandbreedte een bod doen, als een aspirant-verkoper vraagt wat je er voor over hebt?

dat niet willen zeggen en er op staan dat de verkoper met een prijsoorstel komt (terwijl jij er 1 zoekt nota bene) kan alleen extra voordeel brengen als een argeloze bezitter het ding (veel) te goedkoop aanbiedt.
waarop jij natuurlijk alsnog een faire prijs zou betalen.
;)

begrijp me niet verkeerd, maar ik las pas ook al in een andere draad dat je niet naar de beste prijs mag vragen van sommige verkopers....

uiteindelijk maken de gekozen bewoordingen of volgorde van kaarten op tafel leggen niet veel uit, als je op een faire deal uitbent. je kan ook op elk moment ja of nee zeggen. gelukkig.

Vragen ze daar $20 voor tegenwoordig joh? Volgens mij als je een account hebt met een minimum aantal posts mag je ook binnen. Anyway, bijgevoegd zijn bericht en foto's van het apparaat. Als je interesse hebt wil ik wel contact met hem leggen. PM me je emailadres in dat geval, komt het vanzelf goed.

Attachments

• Screen Shot 2015-02-11 at 1.04.48 .jpg
    Screen Shot 2015-02-11 at 1.04.48 .jpg
    29,2 KB · Bekeken: 41
  • ems 001.jpg
    ems 001.jpg
    60 KB · Bekeken: 42
  • ems 002.jpg
    ems 002.jpg
    55,5 KB · Bekeken: 41
Leo : als ik iets verkoop weet ik en kondig ik welke prijs ik ervan wil hebben, en zal ik het aan de eerste persoon die me dit prijs geeft verkopen. Natuurlijk kunnen we bespreken.
Dan als ik iets wil aankopen geef ik de voorkeur aan iemand die me zegt : "ik heb wat je wilt, de prijs is xxxx€" liever dan "ik zal aan de hogere bieder verkopen, wat is je bod ?".
Als iemand met biedingingen wilt spelen, moet hij op een site zoals ebay verkopen.

Dit is volgens mij de beste manier om duidelijk en eerlijk zaken te doen.

Is dit zo moeilijk te begrijpen ?

Nu laten we stoppen stop met deze discussie die draait rond aub. Bedankt

Leo : als ik iets verkoop weet ik en kondig ik welke prijs ik ervan wil hebben, en zal ik het aan de eerste persoon die me dit prijs geeft verkopen. Natuurlijk kunnen we bespreken.
Dan als ik iets wil aankopen geef ik de voorkeur aan iemand die me zegt : "ik heb wat je wilt, de prijs is xxxx€" liever dan "ik zal aan de hogere bieder verkopen, wat is je bod ?".
Als iemand met biedingingen wilt spelen, moet hij op een site zoals ebay verkopen.

Dit is volgens mij de beste manier om duidelijk en eerlijk zaken te doen.

Is dit zo moeilijk te begrijpen ?

Nu laten we stoppen stop met deze discussie die draait rond aub. Bedankt

ik heb altijd wat moeite met mensen die zeggen: laten we nu stoppen met deze discussie, als ze nog net even iets gezegd hebben dat rammelt, sorry ;)

net zo goed als je een verkoopprijs noemt, als je iets verkoopt, als de actieve partij dus, waarbij de koper de reactieve partij is - kan je als koper die iets zoekt (actief) ook een prijs vermelden, voor een aspirant verkoper (reactief.)

begrijp me goed, het hoeft voor mij allemaal niet, maar het begon ermee, dat je iets zoekt en mensen oproept zaken met je te doen, maar ze moeten dan wel meteen een duidelijke prijs geven, terwijl je zelf geen enkele duidelijkheid geeft.

het komt op mij raar over en zoals ik al zei, het maakt alleen echt verachil als een argeloze ziel iets te goedkoop aanbiedt.

en verder zou ik me niet te druk maken om mensen die proberen je meer te laten betalen met een spook(?) bieder die nog meer zou willen geven. ook daar ben je zelf bij. is de andere kant van het spel dat jij speelt, als je niet wil aangeven wat je er voor over hebt.

zo, en nu mogen we stoppen met deze discussie ;)

Je bent een handelaar en een verzamelaar, ik ben een muzikant en tech maar zeker geen handelaar of verzamelaar.
Dus delen we niet dezelfde mening.
Volgens je mening heb jij gelijk.
Volgens mijn mening heb ik gelijk.
Helaas is de mening van de handelaren algemeen de sterkste, en muzikanten die vrijwillig indienen dit nog versterken.
Daarom is deze "discussie" een dovemansgesprek.

Eb wat als ik je een vocoder aanbied met prijsvermelding die hoger is dan je gedachte,wat ga je dan doen, een tegenbod geven of niet?

Mijn vader is overleden al enkele jaren ,soms komen nog wel herhinneringen op en droom ik echt bizare dingen en gezien het familie is blijf je van een persoon houden zelf als die overleden is.

Jij nu, anwoord eerlijk op de vraag:

En wat als ik je een vocoder aanbied met prijsvermelding die hoger is dan je gedachte,wat ga je dan doen, een tegenbod geven of niet?

Je bent een handelaar en een verzamelaar, ik ben een muzikant en tech maar zeker geen handelaar of verzamelaar.
Dus delen we niet dezelfde mening.
Volgens je mening heb jij gelijk.
Volgens mijn mening heb ik gelijk.
Helaas is de mening van de handelaren algemeen de sterkste, en muzikanten die vrijwillig indienen dit nog versterken.
Daarom is deze "discussie" een dovemansgesprek.

wat een complete en volstrekt irrelevante onzin is dit!

ik ben geen handelaar, maar al was ik het, dan nog. handelaren, verzamelaars, muzikanten, tech's - ze komen in allerlei soorten en maten en ik zou werkelijk niet weten waarom die er altijd een verschillende mening op na zouden moeten houden, simpelweg omdat ze in een categorie vallen.
en dan de onzin dat de mening van handelaren het sterkst is... hoe verzin je het. het gaat ook helemaal niet om gelijk hebben. het gaat er gewoon om dat het een beetje raar is dat je je als koper actief op de markt begeeft, op zoek naar een vocoder, maar niet bereid bent om een indicatie van het aankoopbedrag te noemen, terwijl je dat wel eist van de aspirant-verkoper.

en dan komt er een hele verhandeling, en de argumenten worden steeds gekker, maar uiteindelijk maakt het alleen maar verschil in de paringsdans tussen koper en verkoper, als die laatste per ongeluk veel te weinig vraagt. en dat is natuurlijk mooi meegenomen, voor de muzikant.

raarrrrrrrr, dat is het. ik heb hier een vocoder 2000 staan, met mooi alu front, maar ik verkoop hem alleen aan iemand die een goed bod doet. :duivels:

Heb jij dit topic goed gelezen, Leo ? ;)

Leo schreef:
het gaat er gewoon om dat het een beetje raar is dat je je als koper actief op de markt begeeft, op zoek naar een vocoder, maar niet bereid bent om een indicatie van het aankoopbedrag te noemen, terwijl je dat wel eist van de aspirant-verkoper.

Papz op 16 Januari schreef:
Gemiddelde prijs voor een V 2000 is vandaag ongeveer 2000€ maar mijn maximale bedrag zal natuurlijk variëren volgens
- zwart of zilver
- werkend of niet
- toestand
ezv...

ja natuurlijk wel (ok toegegeven, het is even geleden) en juist zo'n bewering dat de gemiddelde (ge-mid-del-de) prijs 2000 is, begrijp ik niet. het is al heel even geleden dat een vocoder2000 onder 2000 te vinden was. en natuurlijk is 4500 flauwekul, maar prijzen beneden 2000 ga je echt niet vinden en erboven zeker wel. dus dat gemiddelde klopt niet.
maar goed, het zal me verder worst wezen hoor, zo is het ook - het was alleen dat dit me zo opviel tegelijk met het gemopper in een andere draad over mensen die naar een beste prijs vragen.... ik snap niet dat iemand iets wil kopen of verkopen en meteen begint met allerlei volstrekt onbelangrijke eisen te stellen ;)

verder niets.

De laatste 6 maanden heb ik bewust geweest van 3 transacties voor een Vocoder 2000, met personen dat ik irl ken.
Prijzen waren 1800, 2000 en 2400 (die was in echt top top conditie).
Dus is volgens mij 2000 een goeie gemiddelde prijs vandaag, waaromheen we kunnen bespreken als ik schreef.

Ik zal over de flauwekuls van ebay of andere fantaseren verkopers zelfs niet praten...

Status
Please reply by conversation.
Back