Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en doe geen bod onder de marktwaarde, maar ook geen boven omdat ik wil dit speculatie spel niet aanmoedigen.

dan kan je toch gewoon binnen die bandbreedte een bod doen, als een aspirant-verkoper vraagt wat je er voor over hebt?
dat niet willen zeggen en er op staan dat de verkoper met een prijsoorstel komt (terwijl jij er 1 zoekt nota bene) kan alleen extra voordeel brengen als een argeloze bezitter het ding (veel) te goedkoop aanbiedt.
waarop jij natuurlijk alsnog een faire prijs zou betalen.
begrijp me niet verkeerd, maar ik las pas ook al in een andere draad dat je niet naar de beste prijs mag vragen van sommige verkopers....
uiteindelijk maken de gekozen bewoordingen of volgorde van kaarten op tafel leggen niet veel uit, als je op een faire deal uitbent. je kan ook op elk moment ja of nee zeggen. gelukkig.
Eentje gespot in Frankrijk: hier.
Leo : als ik iets verkoop weet ik en kondig ik welke prijs ik ervan wil hebben, en zal ik het aan de eerste persoon die me dit prijs geeft verkopen. Natuurlijk kunnen we bespreken.
Dan als ik iets wil aankopen geef ik de voorkeur aan iemand die me zegt : "ik heb wat je wilt, de prijs is xxxx€" liever dan "ik zal aan de hogere bieder verkopen, wat is je bod ?".
Als iemand met biedingingen wilt spelen, moet hij op een site zoals ebay verkopen.
Dit is volgens mij de beste manier om duidelijk en eerlijk zaken te doen.
Is dit zo moeilijk te begrijpen ?
Nu laten we stoppen stop met deze discussie die draait rond aub. Bedankt

Waarom houden jullie niet gewoon op met reageren ?
Je bent een handelaar en een verzamelaar, ik ben een muzikant en tech maar zeker geen handelaar of verzamelaar.
Dus delen we niet dezelfde mening.
Volgens je mening heb jij gelijk.
Volgens mijn mening heb ik gelijk.
Helaas is de mening van de handelaren algemeen de sterkste, en muzikanten die vrijwillig indienen dit nog versterken.
Daarom is deze "discussie" een dovemansgesprek.

Leo schreef:het gaat er gewoon om dat het een beetje raar is dat je je als koper actief op de markt begeeft, op zoek naar een vocoder, maar niet bereid bent om een indicatie van het aankoopbedrag te noemen, terwijl je dat wel eist van de aspirant-verkoper.
Papz op 16 Januari schreef:Gemiddelde prijs voor een V 2000 is vandaag ongeveer 2000€ maar mijn maximale bedrag zal natuurlijk variëren volgens
- zwart of zilver
- werkend of niet
- toestand
ezv...