Kawai k1r II / yamaha RM1x defect?

Waveforms

Stamgast
Heb 2 synths met een storing en dat is:

De kawai K1r II, die geeft ineens een ruis, storing mee in het signaal van de klanken.

En de RM1x, heeft een storing met de uitgang, ik kan hem alleen mono aansluiten, maakt niet uit in welke ik de jack steek, dan doen beide uitgangen gewoon, sluit ik hem stereo aan, dus 1 jack in Links en 1 jack in rechts, dan valt 1 kant gewoon compleet uit. Ik wist toen ik hem jaren geleden heb gekocht al dat die deze storing had, want ik heb er nog 1 waarvan er op het display een complete wartaal komt, maar er komt nog wel geluid uit. dacht toen kan ik er van 2 mooi 1 maken, maar dus niet. De mainboards van beide zijn compleet anders en ook de aansluitingen, bredere flatcabel. Dus dat feest ging niet door.

Weet iemand wat dit kan zijn, vooral het euvel van de Kawai K1r II. Die ander doet z'n werk al jaren alleen als sequencer, maar zou leuk zijn dat de uitgangen het ook weer normaal gaan doen. En ondertussen heb ik ook alweer een 3e rm1x erbij..... blijft een mooie machine! zeker ook als sequencer.....

Back