mpc 2000 xl OS 1.14 floppy

Status
Please reply by conversation.

hisolid

Stamgast
ik zoek een floppy voor de mpc 2000xl met daarop OS 1.14, de floppy moet dos geformateerd zijn, en aangezien ik een mac heb , wordt lastig, k'heb zelf al meerdere malen het os gedownload en geprobeerd te installeren maar wordt keer op keer geweigerd/niet gezien door de MPC, dus ben je een MPC gebruiker, laat dan ff het OS van je MPC naar een floppy, kun je gewoon saven. en geef mij die floppy..... please b.v.d.liefst omgeving Utrecht....

HiSolid, heb je er al eens over gedacht om bij de eerste de beste bekende met internet even binnen te stappen met een lege floppy? Je maakt me niet wijs dat je niemand kent met een pc ;)
Effe naar de akai site en pompen maar.

logisch

logisch

jazeker ken ik mensen met een pc , maar bijna allemaal zonder floppy-drive of zonder internet,de sloebers, dus vandaar dacht ik ff checken, enhet schijnt in het uitpakken van de zipfile nog wel'ns mis te gaan( mpc-forum), dus als het mis gaat moet je het gelijk weer proberen enz,enz, maar als je filetje van iemands MPC krijgt, is die en goed geformateerd en "properly-tested" vandaar........maar toch bedankt.......

Re: logisch

Re: logisch

Origineel geplaatst door hisolid
jazeker ken ik mensen met een pc , maar bijna allemaal zonder floppy-drive of zonder internet,de sloebers, dus vandaar dacht ik ff checken, enhet schijnt in het uitpakken van de zipfile nog wel'ns mis te gaan( mpc-forum), dus als het mis gaat moet je het gelijk weer proberen enz,enz, maar als je filetje van iemands MPC krijgt, is die en goed geformateerd en "properly-tested" vandaar........maar toch bedankt.......

Hela, Hola, is t al gelukt?
Ik heb een MPC2000XL gehad, en die is al een
tijdje verkocht, en heb altijd keurig een back-up
flop bewaard met OS 1.14.
Mocht je hem alsnog willen hebben, laat maar weten.

Maaruh, wat is dat voor onzin met die Mac?
Werk al jaren met Mac, laatst crashde mijn S-5000
en jawel, wel een back-up vd MPC maar niet van
mijn 5000.

Heb een volledige nieuwe OS gedownload, op mijn
9500 (jawel met floppy-drive) een flop DOS geformateerd,
en eropgesleepd, en de flop met bin file de 5000 in gegooid,
en jawel...GAAN!!

Moraal vh verhaal: werk nu met een PB G-4 12" dus gooi
die oude Mac niet weg, en maak altijd een back-up van je OS!

Flop ligt klaar, laat maar weten of je hebben wilt;)

Michael.

os probleem

os probleem

bedankt, maar tis al gelukt op een pc.... maar nogmaals bedankt.....mzzl

Status
Please reply by conversation.
Back