Ensoniq ESQ-1

Status
Please reply by conversation.
450 euro voor een SQ-80 misschien. Maar dan wel eentje die nog in de doos zit praktisch.

ja, maar ja, wat is €100 op uit je dak gaan met de synth of blijven wachten op dat koopje?
Esq1 gaat voor €350,- zo'n beetje, deze heeft een ramkaartje, wat ook erg fijn is, als je m echt wil hebben en hij is er effe niet goedkoper, zou ik niet wakker liggen van €100,-.
Ik zou €350 bieden en kijken waar je uit komt.

Nou, daar ging iets vreemd mis met plakken. Ik bedoelde deze post

https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1671214&postcount=1

Hahaha dat was ik echt glad vergeten :halleluja

Nee die zou nooit meer dan 350 moeten kosten maar ik moést op dat moment synths gaan verkopen maar ik had geen zin om met de bocht te blijven zitten terwijl de koelste bakken weg gingen. Dus wat ik het liefste wilde houden heb ik het duurste gemaakt destijds, mocht iemand het écht willen hebben dan was het te koop voor die prijs.

Geen verrassing dat ik mijn JX-3P ook nog steeds heb :luw:

In theorie zou een SQ80 of ESQ-1 wel veel duurder moeten zijn voor wat een geniale bak het is...klinkt meer dan een Minimoog dan een echte minimoog en dan ook nog polyfoon en dan kan je er ook nog andere dingen mee doen.
Als mensen 3000 euro vragen voor oersaaie synths als een CS70M yamaha of 2000 euro voor een Korg Trident dan zou een SQ80 5000 euro moeten kosten want die pisssst zo zwaar over die bakken

:koffie:

Al bied je 1000 euro voor die ESQ-1 van mij (wel in onberispelijke staat met 2 cards) dan kreeg je hem nog niet!
Dat ding is ongelofelijk veelzijdig met 3 oscillators en analoog filter, zwaar onderschatte machine helaas.
Maar er komen steeds meer mensen die hem beginnen te waarderen en ze worden schaarser.

thanks! Verkoop mijn JX3P voor 400 euros... voor een ESQ-1: 350 euros en voor en SQ80: 450 euros...

Still need an ESQ-1 or SQ80 or ESQ-M ;-)

Status
Please reply by conversation.
Back