• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Volledig uitgebreide MPC2000XL (flashrom!!+alles) !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Disco Stu

Stamgast
Een volledig uitgebreide Akai MPC 2000XL dit nog in uitstekende staat is !!
Dit betekent dus geen krassen enzo.

De uitbreidingen:
32 mb ram.
SMPTE chip-uitbreiding
10 outputs + digitale
EB-16 effecten processor.
*roffel* de veel gezochte flashrom !!

Dit betekent + 8 mb (dus 40mb in totaal) en als je je mpc uitzet blijven je samples mooi in het geheugen zitten en als je hem opstart kan je gelijk de samples gebruiken. Deze flashrom is zeer gewild/zeldzaam/duur :)

Inclusief een externe zipdrive en een externe HD van 4.3 gig. Handleiding zit er ook nog bij samen met de originele MPC2000XL sample cd.

De vraagprijs zet ik wat hoog in omdat ik niet precies weet hoeveel dit moet opbrengen. Maar nieuw kost deze set bijna 3000 euro. Vraagprijs 2000 euro, maar voor een leuk bod ga ik ook over de balk.

2 eurocent? (ik vind het wel een LEUK bod)8o)

FF. serieus, ik denk dat 1500 euro een actueler bod is, hoewel ik hem niet wil hebben 8>

:peukie:

*draait arm* ok ok...ik weet ook niet precies wat een gangbare prijs is (stond ook in de post) Vraagprijs 1750 dan maar he...(als 1500 een redelijke prijs is een 1750 een mooie :P)

Volgens mij vang je meer als je wat van die onderdelen los gaat verkopen. Een 8 outboard bijvoorbeeld lijkt me wel wat :) (Zie s2000 thread)
mag dat?

volgens mij zat ik deze te volgen op ebay, tot ie ineens weg was.

zeer interessant, maar ff buiten budget helaas...

het antwoord van greatmuffin (prijs van 1800-2000 is mooi) werd geplaatst toen ik mijn post aan het schrijven was. Dus doe je voordeel met mijn uitspraak van 1750 !! Een prachtige synthforum prijs om hem snel te verkopen.

ummm...los verkopen. Wordt alleen gedaan als er hele goede prijzen voor worden gegeven. Neem aan dat er wel mensen geinteresseerd zijn in die flashrom.

ik heb wel intresse als je die flashrom voor een redelijke prijs verkoopt,
misschien heb je het wel gelezen dat ik misschien mijn mpc2000xl verkoop en dan een mpc3000 ga kopen,
maar als ik een flashrom erin heb dan hield ik hem in plaats van een mpc3000 te gaan kopen. :geslaagd:
pb als je hem los verkoopt.:{

wesley aka enyo-dog :maffia:

ps: als ik een flashrom heb dan koop ik nog een smpte chip (de uitgangen zitten al op mijn mpc maar ik weet niet of de chip erop zit), en dan zou ik hem houden want dan is hij echt volledig uitgebreid!:duivels:

gegroet 8>

oeps hij verzendde hem al als bericht. Ik had hem ook al gemaild, maar hij wil dus niks los verkopen. Behalve als hij zeker weet dat hij alles kan verkopen en dus een koper voor elk deel kan vinden.

Wat moet die flashrom kosten. Ik wil die wel.

hee cohaagen, 1700 vind jij toch ook een mooie prijs :P Nee ik had hem een PB'tje terug gestuurd "1700 euro voor die losse onderdelen". Maar daar bedoelde ik eigenlijk mee dat ik het liever niets los verkoop. Alleen als ik voor alles een koper heb dan mag het los de deur uit. Anders niet.

PB komt er aan johnney

Ok mensen weer een speciale synthforum prijs.

1500 euro !!!

Ik weet dat het weinig is, maar hij moet voor mijn verhuizing verkocht zijn!!

Als ik alle spullen los ga verkopen kan ik er meer voor krijgen, maar daar heb ik gewoon geen zin in!!

Dus MPC met alle uitbreidingen
32m
eb-16
8 outs
SMPTE chip
en flash rom.

Incl. alle manuals, scsi zip, scsi hardeschijf en sample cd.

Weg weg weg!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back