• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ARP Solus 650 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Hoi,

Ik verkoop mijn ARP Solus voor 650 euro.
Cosmetisch is die niet mooi, diverse faders zijn afgebroken, frontplaat is beschadigt en er missen een aantal schroeven.
Geluidstechnisch is die helemaal in orde, geen krakende schuiven, zijn ooit behandeld geweest door de Arp dokter. Een toets staat hoger.

Je kan HIER ook nieuwe faders bestellen als het goed is.

Ruil en bijbetaling met een "The Murmux SEMI-MODULAR" geniet de voorkeur:)

Ben tot donderdag in Nederland, ophalen/testen kan in Loosdrecht. Na een weekend muziek maken in Milaan ben ik weer terug.

Groeten.

Attachments

• DSC_0258.jpg
    DSC_0258.jpg
    58,4 KB · Bekeken: 88
  • DSC_0260.jpg
    DSC_0260.jpg
    60,9 KB · Bekeken: 80
  • DSC_0261.jpg
    DSC_0261.jpg
    56 KB · Bekeken: 75
  • DSC_0263.jpg
    DSC_0263.jpg
    49,6 KB · Bekeken: 85
  • DSC_0259.jpg
    DSC_0259.jpg
    43,2 KB · Bekeken: 78
Last edited by a moderator:
De volgende faders zijn afgebroken, maar zijn nog wel te bedienen met een houtje oid.

- master tune
- VCO2 tune
- waveform mix
- VCF freq
- VCF resonance
- vibrato depth
- portamento
- pulsewidth MOD
- pulsewidth WIDTH
- ADSR naar filter
- LFO naar filter
- keyboard naar filter