Moog Slim Phatty - zwarte versie

Status
Please reply by conversation.
Misschien interesse in een gewone Little Phatty?

gewoon nog even geduld, die wordt begin volgend jaar nog een stuk goedkoper....
ze eten al hun modellen zelf op met de sub37.

Nee hoor, die zijn straks niet meer leverbaar (net zoals de LP) dus worden schaarser...

Een Little Phatty staat hier al een tijdje te blinken!!!!
De vraag is voor de rackversie (Slim Phatty) om de Little Phatty verder uit te breiden.

ik zie regelmatig aanbiedingen van winkels, waarbij het zgn om b-stock of demo gaat (omdat ze geen gezeik willen met moog, de importeur of groothandel, vanwege het onder de prijs aanbieden) - bv little phatty onder 1000, gloedjenieuw.
ook in het buitenland trouwens. waar zgn gebruikte moog apparaten, 1 keer uit de doos geweest, door winkels worden aangeboden tegen soort van dump-prijzen, omdat het gewoon niet zo erg wil. voyager xl is daar een voorbeeld van.
het lijkt me ook bijzonder lastig om een winkel in dit soort nieuwe spullen te runnen, als de fabrikanten de ene na de andere variatie op een thema in de markt zetten.

ik denk ook niet dat dit soort massaproducten schaars worden.

@Arjen19691: ik ga toch verder zoeken naar een zwarte versie. Toch bedankt voor het aanbod!
Freelander heeft misschien interesse in een witte versie ... ?

maakt mij niet uit... als de witte net zo onberispelijk is als mijn zwarte SP wil ik best ruilen (gesloten beurs)

Status
Please reply by conversation.
Back