• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg KR55B en M-Audio Venom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
moet kiezen, beperkte ruimte.
ik hou de Minipops, hoewel die nagekeken moet worden, en de Drumtraks.

de Korg K55 B mag weg.

het is de donkergrijze uitvoering, met dubbel geheugen en swing op alle ritmes.
hij werkt perfect en ziet er redelijk goed uit voor zijn leeftijd. paneeltje netjes, alle knoppen aanwezig.
indien nodig maak ik nog wel een foto. € 250 lijkt me een zeer vriendelijke prijs ?!

verder nog:

om een andere synth te stemmen had ik een digitaal iets gekocht, met het idee deze als referentie te gebruiken - ik was toch onderweg. onzin natuurlijk, ik heb gewoon mijn ipad gebruikt.

dus... M-Audio Venom - geen idee wat het is. deverkoper zei dat de software eenvoudig kon worden gedownload. ik heb het keyboard met adapter hier staan. nog niet aangesloten geweest.
prijs = € 60. nette gebruikte staat. was een jaartje oud, heb ik begrepen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back