Audio apparatuur Utrecht op BVA-Auctions

Eraser127

Ouwe rot
Tsja.. de kans op een mooie prijs is nu wel een stuk minder.. het was overigens niet het enige waarop ik wil(de) bieden.

Het is allemaal niet zo heel spannend..

PA bedrijven hebben wel de hobby om falliet te gaan!! BVA auctions heeft ze regelmatig.

Let wel ff op de kleine lettertjes ;)

15% veilingkosten over het winnende bod, ik dacht ook nog eens btw dus al met al moet je heel scherp bieden.
Ik zie het ook op andere vergelijkbare sites dat dingen weggaan voor net iets onder de straatprijs en als je dan commissie en btw er bij rekent ben je uiteindelijk duurder uit. Dus let op kinders ;)

-C-

@C738: er komt idd nog wel iets bij qua prijs idd.

Ik volg wel meer veilingen online en meestal zit je op een 10-15% commissie en dan soms ook nog btw.
Overigens post ik zelden dat soort goudmijntjes op op fora. Ik gun jullie liefhebbers je gear natuurlijk maar dan moet je dr wel moeite voor doen om het te vinden.... (of van mij kopen gna gna gna ;) )

-C-

je wil net online via een obscure zoekmachine (dus NIET google) iets vinden waar iedereen overkijkt, zeker niet zo'n veiling waar je iets koopt zonder 't te 'voelen' met extra kosten, maar dat is natuurlijk maar mijn mening :)

je wil net online via een obscure zoekmachine (dus NIET google) iets vinden waar iedereen overkijkt, zeker niet zo'n veiling waar je iets koopt zonder 't te 'voelen' met extra kosten, maar dat is natuurlijk maar mijn mening :)

nahja, dat doe je hier 'online' in principe toch ook? Als ik wat van mensen hier koop (en andersom) dan hoef ik het ook niet eerst te 'voelen'.

Het probleem is wel natuurlijk dat de verkopers met deze veiligen grote synth noobs zijn en niet eens erbij vermelden of het ding sowieso wel aangaat. Dus, tja, als de prijs zo laag is dat eventuele substantiele reperatiekosten je dan op de huidige marktprijs uitkomt (in het slechtste geval) dan is het ok, Als het ding perfect werkt dan heb je in dat geval een mazzeltje.

Ja ze hebben het openingsbod van 120 Euro verlaagd naar 102 Euro wat betreft de
de Motu 2408 MKIII dit komt incl veilingkosten zo rond de 160 euro uit en deze prijs is best te doen.

Back