MIDI patchbay

Status
Please reply by conversation.
Kiala vanuit NL is vermoedelijk 't goedkoopst.
Anyway, ik vertrouw het niet meer met die persoon.

Ikheb ooit een A-880 gehad, dat beviel me wel. Op front midi controller in... en handmatig kiezen welke synth je aanstuurt. Geen geprogrammeer of ander geneuzel, da's me allemaal te ingewikkeld :p

Ik zoek ook nog een betaalbare patchbay, liefst met 1 frontaansluiting zoals de A-880 oid. 19" heeft ook de voorkeur. :)
Het is om mijn keytar evt meerdere synths aan te laten sturen. :)

Inmiddels een paar keer misgegrepen. Ben dus nog op zoek.
Btw. dank voor de waarschuwing. :okdan:

Hier staat op t forum een midiman 8*8 te koop, standalone en usb...

Niet helemaal stand alone, om hem te programmeren moet je oudere versie van mac/windows hebben,
TS wil sowieso iets dat hij op apparaat zelf kan bedienen.

Hier staat op t forum een midiman 8*8 te koop, standalone en usb...

Die is al verkocht geloof ik, advertentie van 18 november. Een andere vind ik zo snel niet (met zoekmachine).
Overigens is usb en ander computer geneuzel niet aan mij besteed, gewoon hands-on knoppen drukken. 8)

Nee die is recenter: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=184390
maar je wil echt standalone. Begrijpelijk. Ik hoef ook geen interface meer die ik vanaf computer moet bedienen/configureren.

Ah, zo. Ik heb de verkeerde zoekterm gebruikt. Bedankt voor de link.
Maar is inderdaad niet helemaal wat ik zoek. De Edirol en Roland en evt. die Akai komen meer in de richting.
Zoals ik in een vorige post heb gemeld, heb ik de A-880 al eens eerder gehad, die beviel goed. Helaas ben ik zo stom geweest om hem toendertijd samen met mijn AX-7 te verkopen. :stupid

Je kaapt hem wel weg (en deze draad) van de tiger001...
:)

Je kaapt hem wel weg (en deze draad) van de tiger001...
:)
Haha, als hij nog niet voorzien zou zijn dan had ik een afzonderlijk draadje geopend. :D

Draadje nog even doorgenomen, hij was idd voorzien..

Heb hier ook een edirol um 880 erg fijn ding, ook als patcher, 2 outputs en 1 input van de mpc hangen er ook op, andere patch laden en de hele studio hangt aan de mpc in plaats van aan de computer. Wil er nog een keer een bij halen zodat ik ook niet meer hoef door te lussen. Helaas zijn ze tweedehands schaars en relatief duur vergeleken bij concurrenten.

Die midiman staat op homerecording.be te koop.

Die a880 heb ik net duurder betaalt, zal je altijd zien :-/

De edirol kende ik niet. lijkt wel een opvolger van de roland a880. die is dus programmeerbaar vanaf zijn frontpanel, zondre computer dus?
waar is die usb voor voor midi, daw integratie?

Status
Please reply by conversation.
Back