• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse Synths te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dijk1983

Stamgast
Grote Ruil/Opruim actie!

Juno 106 te koop. Heeft (vrij) unieke houten zijpaneeltjes (originele heb ik ook nog).
Heeft wel problemen met 1 voicechip. In 2012 zijn er 2 chips vervangen door Roland zelf.
Vraagprijs 600 euro. Geen ruil hierop.

Mutable Instruments Shruthi te Ruil/Te koop Leuke kleine zelfbouw synth, ideaal voor live door zijn compacte formaat. Heel veel sounds (o.a. wavetable, FM, analoog etc). Heeft een analoog filter (SRM4). Mag weg voor 175 of doe een leuk ruilvoorstel.

Mutable Instruments Anushri te ruil/koop. Volledig Analoog inclusief arpeggiator en drumsounds. Ook compact en handig voor live.
Mag weg voor 350 of doe een leuk ruilvoorstel.

Zoom Q2HD, Camera + recorder. Handig voor DJ's/bands/artist om hun gigs mee te filmen en recorden. HD kwaliteit + prima geluid. Mag voor 65 euro de deur uit.

Fotos volgen nog....

Last edited by a moderator:
Even wat dingen die ik zoek... misschien wel handig als iemand wil ruilen

- Korg DW8000
- Korg Poly800
- Yamaha CS10
- Ensoniq Fizmo / SQ1

En andere suggesties altijd welkom

Price drop voor de Juno. 550 eurootjes.

Daar naast is de Q2HD zo goed als verkocht.

Nog even wat nieuwe ruil voorstellen voor de mutables.
Een akai ax60 of kawai sx240 zijn ook welkom

De Juno 106 is ondanks veel interesse nog steeds niet weg. Wie komt hem ophalen? Voor synthforumleden mag er wel een extra midi-usb kabel bij!

De Zoom Q2HD is verkocht :)

De Mutable Instruments synths, Shruthi en Anushri mogen nog steeds weg. Hele vette synthesizers met een klank die beter is dan veel synths van dubbel hun prijs. Gaan dan ook alleen maar weg omdat ze overbodig zijn geworden door andere synthesizers.

Ruilopties - Akai AX80 / AX60.. Ensoniq E-SQ1 & Korg DW 8000. Verder open voor suggesties
(bijbetaling altijd bespreekbaar, beide kanten op)

De Shruthi is gereserveerd en word als het goed is om geruild voor iets anders moois :)

De Juno 106 is nog steeds te koop, Kan eventueel ook in Hoogerheide worden opgehaald voor forumleden uit het zuiden van het land/Belgie.

De Anushri (onderschat apparaatje, klinkt als een SH-101 met meer mogelijkheden, heeft een sequencer en een generatieve drumcomputer ingebouwd, ideaal bakkie voor live)
Deze mag weg voor 350, maar ook geruild worden tegen:
- MFB 522 (met bijbetaling)
- Akai AX80
- Ensoniq SQ1
- Iets anders voorstellen mag ook uiteraard!

@ Mods.. Kan de titel worden aangepast naar 'Mutable Instruments Anushri & Shruthi te koop/ruil

De Juno 106 is gereserveerd en word hopelijk deze week nog opgehaald.
dus blijft over.

- Mutable Instruments Shruthi - Te koop voor 175,- (weer beschikbaar)
- Mutable Instruments Anushri - Te koop voor 350,-

Eventueel mag er ook geruild worden, maar dan liefste de MFB 522 en eventueel sta ik nog open voor AKAI AX80 of Ensoniq SQ-1

De Juno 106 is gisteren opgehaald en de Shruthi is dinsdag verstuurd, dus.......
Alleen de Mutable Instruments Anushri nog over, mag daarom ook wel naar 340,-

@ Mods, mag de titel naar: Mutable Instruments Anushri te koop

En er komt weer wat bij... @ MODS, sorry voor alle titelaanpassingen ;), maar hij mag wel naar:
'Mengpaneel, Synthesizer en effectpedalen

De lijst is nu als volgt:
- Mutable Instruments Anushri - 325,- (in prima staat)
- Soundcraft M8 - 250,- (half jaar oud in doos en compleet niet van nieuw te onderscheiden)
- Line 6 EchoPark - 90,- (in doos, in prima staat)
- Line 6 Verbzilla - 80,- (iets meer gebruikersporen maar nog zeer netjes, geen doos)
- E-wave Texas Drive - 35,- (ziet er als nieuw uit incl doos)

Enige gewenste ruiloptie is een DSI Evolver

pm me voor foto's

Even wat wijzigingen:

- Mutable Instruments Anushri is gereserveerd tot volgende week.
- Soundcraft M8 mag ook voor 225,- weg
- NIEUW: - Focusrite Scarlett 18i6 incl doos en software - 189,-

De Soundcraft M8 is verkocht net als de Anushri :) Dan hieronder even een nieuwe overzicht met de kerstprijzen erbij:

- Focusrite Scarlett 18i6 - 180,- (in doos en met software en eventueel wat extra kabels)
- Line 6 Echo Park - 85,-
- Line 6 Verbzilla - 75,-
- E-Wave Texas drive - 35,-
- Visual sound 1 spot multiplug kabel - 10,- (handig voor bij de effectpedaaltjes)
- Patchkabels & diverse XLR en Jack kabels... PM me hier maar over als je interesse hebt.

Aantal wijzigingen en een nieuwe synth in de verkoop:

- Line6 Verbzilla is verkocht
- Focusrite Scarlett 18i6 mag weg voor 150,-
- Roland Alpha Juno 2 inclusief originele handleiding werkt prima optisch slechte kleine slijtage - 285,-

Nog steeds beschikbaar:
- E-wave Texas Drive - 35,-

De Focusrite is gereserveerd en word morgen opgehaald en ook voor de Echo Park is interesse, dus....

- Roland Alpha Juno 2 inclusief originele handleiding - 285,- (of doe een voorstel)
- E-wave Texas Drive - 35,-

@ Mods: Mag de titel naar: "Roland Alpha Juno 2 + effect pedalen"

Ook de Echo Park is inmiddels verkocht... blijft over:

- Roland Alpha Juno 2, prijsverlaging naar 275,- (of doe een leuk (ruil)voorstel)
- E-Wave Texas Drive, prijsverlaging naar 30,-

Ik kom er net, dankzij een vraag van een ander lid hier, achter dat de aftertouch van de Alpha Juno 2 niet meer werkt. (toetsen, knoppen en Alpha Dial doen het verder prima).
250,- lijkt me een eerlijke prijs dan in dit geval.

- Roland Alpha Juno 2 (geen aftertouch verder prima inclusief originele handleiding) - 250,-
- E-wave Texas Drive - 30,-
- Ibanez LF7 Lo-Fi pedaal - 35,-
- Visual sound 1 spot adapter chain (8 pedalen) - 25,-
- Pakketje jack-jack patchkabels (zon 10 stuks) - 10,-

De Alpha Juno 2 is verkocht, maar er komt nu een DSI Evolver Desktop bij. Deze is in prima staat en gaat weg omdat ik een Mono Evolver heb gekocht. Dus nog over:

- DSI Evolver - 350,-
- E-wave Texas Drive - 30,-
- Ibanez LF7 Lo-Fi - 30,-
- Visual sound 1 spot adapter chain (8 pedalen) - 25,-
- Pakketje jack-jack patchkabels (zon 10 stuks) - 10,-

@ mods.. Kan de titel naar: "DSI Evolver Desktop + Effect pedalen"... Thanks :)

Een paar prijsverlagingen dan maar omdat het weekend is:

- DSI Evolver 325,-
- Ewave Texas Drive -25,-
- Ibanez LF7 Lo-FI - 25,-
- Visual Sound 1 sport adapter chain - 25,-

@ mods, mag de titel nog naar " DSI Evolver Desktop + Effecten" ?

Hier ga ik zeker spijt van krijgen, maar daar gaan we...

Te koop/te ruil:
- Roland Juno 60 met Kenton Pro DCB Mk3 - 1149,-
Technisch 100% in orde optisch 95% kleine lakplekjes en plekjes aan het hout, maar voor een 33 jaar oude bak niks ernstigs. Prachtige synth alleen zoek ik nu iets anders, gaat met pijn in het hart weg.
- Dave Smith Evolver Desktop - 325,-
Heb geen aankoopbon, maar is als nieuw en inclusief originele adapter en handleiding. Gekocht maar vrijwel direct voor de Mono Evolver gegaan.
- Dave Smith Mono Evolver Keys (encoder versie) - 600,-
Encoder versie als nieuw op 1 licht beschadigde toets na. Komt inclusief originele doos en adapter.
Gaat weg wegens aanschaf Mono Evolver PE of zelfs Poly Evolver PE, fantastische synth!!!

Alles is bespreekbaar en ruilen is ook mogelijk. Dingen waar ik in geïnteresseerd ben zijn onder andere:
- Waldorf Blofeld Keys (of eventueel Q/Microwave serie incl keys)
- Dave Smith Mono Evolver PE of Poly Evolver PE
- Ensoniq ESQ1/Fizmo of doe een voorstel.... Monosynths liever niet, Poly of misschien drumcomputer kan...

Fotos volgen snel maar je kunt me er altijd een PM over doen.

@ Mods... mag de titel naar: "Diverse Synths te koop"

De Evolver Desktop is gereserveerd en gaat naar alle waarschijnlijkheid op weg naar een vriendelijke forumlid uit Vlaanderen.
Tevens een kleine prijsverlaging op de Juno 60.

- Roland Juno 60 met Kenton Pro DCB mk3 - 1100,-
- DSI Mono Evolver key (encoder) - 600,-

Of doe een ruilvoorstel. (Met name intersse in de Blofeld of eventueel andere Waldorf.

Extreem veel reacties gehad op de Juno 60 en die gaat dan ook naar alle waarschijnlijkheid verkocht worden aan een vriendelijke forumlid die ik hem van harte gun.
Blijft over:

- DSI Mono Evolver Key (Encoder) - 580,-

Geen ruilvoorstellen daar meer op, ik heb als het goed is alles weten te vinden wat ik wil hebben :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back