Russische USSR chips/IC's

Morpher

Ouwe rot
Hallo synth vrienden,

Ik ben op zoek naar bepaalde Russische chips.
Deze IC's zijn wel te koop op Russische webshops voor rond de 17 cent per chip, maar ze bezorgen alleen in Rusland zelf.
Is er toevallig iemand hier die op zijn beurt weer iemand kent in Rusland die deze chips zou kunnen opsturen?
Ik zoek overigens de КМ551УД1Б en de КР198НТ1Б chips.
Van ieder zou ik er 10 willen.

@Morpher
Ik ben nieuwsgierig naar het waarom van het feit dat je de Russische varianten van een OpAmp met Offset regeling & frequency compensatiepin en een PNP transistor array wilt gebruiken. Iets exotisch van plan?

Laatst gewijzigd:
Misschien kunnen ze je bij Erica Synths helpen. Dit is een producent van modules die ook Polivoks clone modules maakt (een Russische synth van weleer).

http://www.ericasynths.lv/en/

Succes!

Laat ik daar nou toevallig een VCO van aan het repareren zijn!

@Morpher
Ik ben nieuwsgierig naar het waarom van het feit dat je de Russische varianten van een OpAmp met Offset regeling & frequency compensatiepin en een PNP transistor array wilt gebruiken. Iets exotisch van plan?

Ik ben een VCO aan het repareren en het leek me ook wel leuk om met die chips te experimenteren :)

Heb regelmatig spullen besteld op eBay bij een verkoper uit de Oekraine, maar eh tsja, misschien is dat nu niet zo goed idee. (verkoper alexer1 , zie wel dat ie nog steeds goede feedback krijgt, dus wellicht toch niet zo'n probleem)

Back