G
Guest
Guest
ik ga mijn laatste eurorack modules te koop zetten, voor dumpprijzen, omdat ik er vanaf wil.
wie in de laatste maanden al modules van me heeft overgenomen, krijgt voorrang.
alle modules zijn een maand of 4, 5 geleden nieuw aangeschaft, behalve de Plan B modules en het Doepfer keyboard. die worden niet meer gemaakt. ze werken trouwens perfect en zien er ook zo uit. oja, en ook de Endorphin Furthrrr generator. dat is er een van de originele serie die al snel uitverkocht was. ik heb m gebruikt erbij gekocht omdat de nieuwe die ik had goed beviel, maar wel aangepaste looks had. deze heeft nog de paarse knoppen en het valere front. dit wordt een klassieker.
hier het lijstje:
AMSynths 8019 vca €125 (van 175)
Blue Lantern SImple vco €100 (van 175)
Endorphin Furthrrr €495 (van 700)
Harvestman qotile ultimatum €110 (van 175)
Intellijel audio interface €175 (van 260)
Malekko Wiard joystick axis generator €150 (van 245)
Modcan dual phaser €230 (van 350)
Plan B model 25 en model 26 samen €275 (van 475)
STG Soundlab postlawsuit filter € 160 (van 235)
Doepfer CGK100 cv/gate keyboard €295 (aftertouch en velocity)
de prijzen zijn 30 tot 40% lager dan de nieuwprijzen! verzend/verpakkosten binnen nederland zijn €10, naar belgië €15.
vanaf 2 modules delen we de verzendkosten, vanaf 3 modules zijn de verzendkosten voor mij.
en wie durft, kan altijd een bod doen op 1 of meer modules. ik wil er een punt achter zetten.
wie in de laatste maanden al modules van me heeft overgenomen, krijgt voorrang.
alle modules zijn een maand of 4, 5 geleden nieuw aangeschaft, behalve de Plan B modules en het Doepfer keyboard. die worden niet meer gemaakt. ze werken trouwens perfect en zien er ook zo uit. oja, en ook de Endorphin Furthrrr generator. dat is er een van de originele serie die al snel uitverkocht was. ik heb m gebruikt erbij gekocht omdat de nieuwe die ik had goed beviel, maar wel aangepaste looks had. deze heeft nog de paarse knoppen en het valere front. dit wordt een klassieker.

hier het lijstje:
AMSynths 8019 vca €125 (van 175)
Blue Lantern SImple vco €100 (van 175)
Endorphin Furthrrr €495 (van 700)
Harvestman qotile ultimatum €110 (van 175)
Intellijel audio interface €175 (van 260)
Malekko Wiard joystick axis generator €150 (van 245)
Modcan dual phaser €230 (van 350)
Plan B model 25 en model 26 samen €275 (van 475)
STG Soundlab postlawsuit filter € 160 (van 235)
Doepfer CGK100 cv/gate keyboard €295 (aftertouch en velocity)
de prijzen zijn 30 tot 40% lager dan de nieuwprijzen! verzend/verpakkosten binnen nederland zijn €10, naar belgië €15.
vanaf 2 modules delen we de verzendkosten, vanaf 3 modules zijn de verzendkosten voor mij.
en wie durft, kan altijd een bod doen op 1 of meer modules. ik wil er een punt achter zetten.