• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Atari Mega STE met Notator en dongle en steinberg midi expander en twee monitors

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JipR

Ingeburgerd
Hoi,

Ik heb in de aanbieding een Atari mega STE met twee monitors, toetsenbord, muis, midi expander van Steinberg, sampler box voor het importeren van samples en last but not least het volledige originele software pakket van Notator met bijbehorende dongel map handleidingen in het Engels en een shitload aan floppies. Ik heb dit alles ooit gekocht om te sequencen maar kocht toen al snel een mpc en ben daar eigenlijk nooit meer van af gestapt. Ik heb de Atari vervolgens gebruikt voor het editten van mijn 4 op fm synths maar aangezien die allemaal de deur uit zijn staat dit icoon een beetje eenzaam te zijn in mijn werkkamer/studio.

Richtprijs voor dit alles: 75 Euro of een leuk ruilvoorstel.

Kom maar op! :okdan:

Beste mods, hier mag een slotje op. Mijn Atari shizzl staat vanaf nu in dienst van een sympathieke Vlaming en mede forum lid. Cheers!:verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back