fresh meat

JurjenM

Nieuwkomer
Hallo leute,

Korte intro:

35 jaar, autodidact, speel in een coverbandje, hou van heel verschillende soorten muziek, qua synth gek op vangelis/bladerunner geluid en alles wat klinkt alsof het uit de jaren 80 komt :). Heb een zolderstudiootje met verschillende synths o.a. waldorff q (te koop), korg tr rack, roland gaia. Naast spelen/musiceren ook geinteresseerd in opnemen en mixen.

Hoop veel te leren op het forum! :okdan:

Groeten,

Jurjen

Dank Arno en marcmarc! Mooie sites hebben jullie.

Dat zijn mooie electronica en software projecten die je doet marcmarc, ik zie dat je nog hebt geprogrammeerd op een Atari ST, mooie machine en mooie tijden. Daarbij wordt ik dan weer door weemoed overvallen. :) Jammer dat ik toen nog maar zo'n broekie was en vooral geïnteresseerd in games, hoewel, uiteraard met Cubase op de ST geklungeld, maar helaas toen nog niet met programmeren bezig.

En indrukwekkende studio, Arno! Heb je het daar druk mee?

Ongeveer zoals ik het wil hebben Jurjen.

Cursussen geven doe ik op zaterdagen naast een full-time baan. Dus ik wil ook niet elke zaterdag werken. En dat lukt door enkel mijn website (google is je vriend) en geen reclame maken.....
Studiowerk heb ik heel weinig. Dat heb je zo als je de mensen leert hoe ze het zelf kunnen doen.....:D
Trouwens ben ik er wel trots op dat ik zover ik weet de enige ben die ook gewoon naar de mensen toe gaat om ze te helpen met Cubase, aansluiten etcetera.

Verder zit ik er voor mezelf helaas te weinig: baan, gezin, teveel bezigheden en andere hobbies..... Maar er komt een tijd.....:D
Vroeger kwam ik bijna de studio niet uit. Toen ik nog in een 'bandje' zat en we onze eigen muziek componeerden en opnamen. Maar daarvan komt momenteel niet zoveel terecht.

Back