PH - Elephant in the Basement

whoops was niet embedded...

https://soundcloud.com/protohuman/ph-elephant-in-the-basement

Feedback is welkom :).

Als je het niks vind mag je het ook zegen, trouwens :engel:

Opbouwende kritiek & tips zijn altijd welkom!

had em al een paar keer beluisterd.. vond het wel een lekker experimenteel stuk.. lekkere sound fx :)

Had als enige commentaar dat de bas misschien wat zacht was.. maar twijfelde nu of het aan mijn nieuwe opstelling lag.. :D Luister nu op een headphone en hij kan qua mix volgens mij wel wat meer sublaag hebben :) Voor de rest erg lekker :mega:

Leuk, bedankt voor je reactie! Je tip over het laag is ook zat welkom. In m'n laatste paar tracks had ik altijd het gevoel dat ik te veel laag ingemixy heb, dus ik probeerde me nu wat meer in te houden. Misschien sus toch nog even op zoek naar de juiste balans.

Klinkt goed (laptop nu), maar ik heb zo voor mijn gevoel nog een chord-change nodig ofzo. Een soort plek in de song
waar ineens een (passende) chord wisseling plaats vind. Idee misschien?

Skies, Dr van Lansberg, bedankt!

Arv: chord progressie is inderdaad een goed idee. Je vraagt nu wel heel veel van m'n muzikale kennis trouwens :D. Over het algemeen wil ik wat meer variatie en verrassingen in m'n tracks aan brengen, dit is zeker een optie. Bedankt voor je input :)

Arv: chord progressie is inderdaad een goed idee. Je vraagt nu wel heel veel van m'n muzikale kennis trouwens :D. Over het algemeen wil ik wat meer variatie en verrassingen in m'n tracks aan brengen, dit is zeker een optie. Bedankt voor je input :)

Gewoon proberen, zo doe ik het ook. Ben ook niet echt muzikaal geschoold hoor..
Wat lekker klinkt, is goed zeg ik altijd.

Wel geinig. Ik mis wel een beetje een spanningsboog in de track, het kabbelt nu een beetje door, soms iets feller, soms iets rustiger, maar je werkt niet echt ergens heen. Iets meer bas kan inderdaad ook geen kwaad. De geluidjes zijn wel tof, het dreinende melodietje pakt me niet echt.

Stupide, je sluit aardig aan bij het commentaar van Arv. Puntjes om me te nemen voor de volgende track. Bedankt voor het luisteren!

Back