Doepfer MAQ16/3

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
versie 3.6, 3.7 of nog later.

graag een rookvrije in perfecte staat, prijs ergens tussen 450 en 500 - afhankelijk van versie, leeftijd en staat, zoals ik ze zelf ook regelmatig heb weggedaan ;)

evt nog een stg post lawsuit filter eurorack module als inruil, maar anders gewoon cash.

het gaat me vooral om de functionaliteit, dus een zwart model kan ook, maar ik ga daar niet veel extra voor betalen. ergens tussen 500 en 550.

ik hoor graag van je, alsje er een kwijt wil, of eentje te koop weet. bedankt.

Attachments

• DSC01599.jpg
    DSC01599.jpg
    59,3 KB · Bekeken: 124
Ach, waarom niet. Gewoon van alles en nog wat geprobeerd en uiteindelijk weer terug naar het begin.
Hoeft ook niet per se, maar die maq16 dubbelt mooi als een sync tussen source pro1 en drumtraks.

En als ik dan straks weer 's per ongeluk iets leuks opneem, krijg ik weer zin in een minimoog, arp2600 en EMS synthi, om het echt goed uit te werken. En zo blijven we bezig.

Trouwens ook stiekem. Toch naar 'n mek of pro2 gekeken, vanwege de sync/sequencer, maar nog net kunnen inhouden.

Heb je nog n maq? Nee hè? Die was al eens teruggekomen dacht ik.

Trouwens ook stiekem. Toch naar 'n mek of pro2 gekeken, vanwege de sync/sequencer, maar nog net kunnen inhouden.

Heb je nog n maq? Nee hè? Die was al eens teruggekomen dacht ik.

Nee die heb ik niet meer, is een Cirklon niets voor jou met midi en cv ?
Dan ben je meteen voor eens en voor altijd klaar :) lijkt mij ook leuk zo'n ding.

nee, die kan veel meer dan ik verlang en kost aanzienlijk meer dan ik er voor overheb.

de maq16 is wat mij betreft echt de ideale sequencer qua mix tussen mogelijkheden, bediening en prijs.

mijn vierde? zeg maar veertiende en dat is nog laag ingeschat ;)

ik weet t, die zwarte, maar hoewel ik de vraagprijs helemaal begrijp, want hij is gewoon een stuk duurder, zie ik er persoonlijk tegenop veel extra te betalen voor een kleur die er voor mij niet zo toe doet. en die imitatie moog knopjes vind ik nog minder mooi dan de gewone ook.

eurorack is hier al weer weg. was een gebed zonder end.

ik vond die metropolis ook wel erg ingewikkeld. de moskwa en verbos multistage vond ik leuker.
nee, het is toch de maq voor mij. precies de goede balans tussen lekker werken en genoeg mogelijkheden.

Leo, als je dan ervaring hebt met die Maq's, misschien weet je dit: is het mogelijk om op die dingen een toonschaal te selecteren ? Bijvoorbeeld een minor pentatonic o.i.d. ? Of heb je op de display misschien feedback over welke toon je aan het draaien bent van een toonstap ? Of zit er niets anders op: gewoon op gehoor 'zoeken' ?

De Dark Time heeft sinds de laatste firmware wel een toonschaal mogelijkheid, tenminste, als ik de manuals lees op internet. Heb zelf niet van die apparaten in bezit.

Dark Time heeft scales, ja. Geen ingebouwde scales, echter. Je moet in een speciale stand met de potmeters aangeven welke noten er in de scale passen, en dat dan opslaan. Je kan dus 1 scale voorprogrammeren, maar niet makkelijk van scales wisselen zonder je sequence te verdraaien.

maq16/3 heeft dat niet dacht ik, tenminste, de laatste versie die ik had, niet. (3.71)

bedankt - ik had m gezien, maar die zwarte is een stuk duurder dan de grijze en de kleur is voor mij niet zo belangrijk. ik zit er nog over te dubben... ;)

wegens aanschaf mooie sub phatty o.s. eventueel sci pro-one als ruilmateriaal beschikbaar.

en eerlijk gezegd: zwart mag, maar voorkeur voor mooie alu-grijze maq16

Status
Please reply by conversation.
Back