D DJRedCoreVirus Nieuwkomer Lid sinds 26 augustus 2010 Berichten 2 2 december 2014 #1 kan iemand mij uitleggen hoe ik de firmware van een mc 303 in de mc 303 kan krijgen
klinkske boeketje voor de vrouw Lid sinds 21 december 2007 Berichten 12.898 Locatie Streek rond Herentals - Belgiƫ 2 december 2014 #2 ik heb die in de 90's bij roland binnengedaan, was op enkele minuten gefixed. Ik had firmware met een bug
ik heb die in de 90's bij roland binnengedaan, was op enkele minuten gefixed. Ik had firmware met een bug
anoniempje hobby knooier Lid sinds 30 september 2003 Berichten 4.897 2 december 2014 #3 Op het topic waar je net op gereageerd hebt, staat in de openings topic hoe. Chip met oude firmware eruit wippen, chip met nieuwe software erin zetten. Eenvoudiger kan niet! Je grootste probleem is die chip zien te bemachtigen, succes.
Op het topic waar je net op gereageerd hebt, staat in de openings topic hoe. Chip met oude firmware eruit wippen, chip met nieuwe software erin zetten. Eenvoudiger kan niet! Je grootste probleem is die chip zien te bemachtigen, succes.