Roland w30

Status
Please reply by conversation.

LOWtense

Hallo!
Gezocht, een 100% technisch exemplaar inclusief de systemdisk en library disks.
Prijs komen we uit!

is wel erg goedkoop

alleen het toetsenbord is al meer waard.
een vervangfloppydrive heeft me al 25 euro gekost , het display was een veelvoud.
en dan te denken dat de mijne 4200 gulden gekost heeft en daarvoor heb ik hem ook nog uit engeland moeten halen ( ca1989-90)

Ach... Ooit mijn W30 verkocht (ca. 10 jaar terug) en nooit overheen gekomen... Ondanks mijn huidige setup mis ik het heerlijke rauwe alles-in-een concept van dit workstation. Probeer me dus een beetje een beperking op te werpen door er weer een aan te schaffen. Liever 100 euro en pico bello dan 50 euro en tig-euro's verspijkeren...

zoek er meteen een met scsi interface, de chips zijn wat lastig te vinden en duur als je ze naderhand moet inbouwen

...klopt Sunny. Bij mijn vorige w30 dacht ik dat er standaard scsi op zat vanwege de aansluiting aan de achterkant maar bleek pas te werken na een interne (kw30, dacht ik) chip erin te plaatsen. Ik ga nu voor een cardreader in de diskettedrive.

als je er daar twee van vind...

Wat is de richtprijs van deze bak eigenlijk?

De laatste tijd zie ik ze steeds vaker op marktplaats staan voor 100-150 euro en soms nog goedkoper.

Ik heb m'n W30 een aantal jaren geleden hier verkocht voor €100
Was inclusief een net nieuwe backlight, lading diskettes, SCSI chip, externe HD en Zip Drive.

Status
Please reply by conversation.
Back