• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis Quadrasynth te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

funkdokter

Nieuwkomer
Mijn "good old" Alesis Quadrasynth plus op maat gemaakte flightcase wil ik de deur uit doen.
Ik heb er een jaar mee getoured (1994/95) en daarna sporadisch, maar de afgelopen 10 jaar staat hij maar in de flighcase in de hoek. 76 keys. mk 1.
Hij doet het helemaal, maar een van de 'programme' knopjes is wat lastig drukken, maar ik denk met een lucht spuitje verholpen.
Prima ding. Kan er niet meer of minder van maken.
http://www.vintagesynth.com/misc/qs.php

Ik wacht op een mooi bod, of nog beter: ruilen!
Kom maar met iets... kan behalve een synthje, ook geruild worden met studio apparatuur (leuk delaytje? compressor?) of een drumcomputer (linn drum misschien iets te veel gevraagd?) of iets anders moois...

yes! :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back