Korg Triton

Status
Please reply by conversation.

Grooveron

Altijd wat !!
Ik zoek een korg Triton, eventueel wel geinterreseerd in een ruil.
Ik heb het volgende.

Tekoop Minimoog in zeer mooie staat, serie nr 7031 - 1800 Euro

Nordlead II Keysboard - 600 Euro

Waldorf Q (Blauwe uitvoering) 1250 Euro

Korg DSM1 Synth + Sampler - 180 Euro

Vitalizer van SPL (SX2 Prof uitvoering) 150 Euro

kan ik je nog blij maken met iets uit het rijtje hierboven?

Duh

Duh

Origineel geplaatst door Samplicity
Jouw MiniMoog (mits in goede staat!) + 2000 euro ruilen voor een Triton Studio Pro?

Met alle respect, maar mij lijkt het of u eerder van Joodse afkomst bent...

Waarom voelen mensen altijd de behoefte om iets te moeten zeggen?!
Stick to the thread!
Het gaat hier om een 1,5 maand oude Triton Studio Pro, zgan in doos met alles erop en eraan. in de winkel bijna 4100 euro nieuw...

blijft een feit als ik hem in de winkel koop ik de BTW kan terug krijgen (800 Euro!!!)

Plus dat het ding bij ons maar 3795 kost, dus maar (750 Euro BTW).
dus dan is jou 2000 Extra op mijn minimoog erg veel.

Zeker voor een 2de hands synth want dat blijft het natuurlijk.

Of hij nu 1 maand oud is of 1 jaar!!!

helaas, verkoop je hem dan voor ruim 20% van de bruto advies, k ben benieuwd wat de importeur daarvan vind maar goed...
Begin niet over de BTW, want niet iedereen kan dat, dus daar heb ik niets mee te maken. Sowieso kan je dingen altijd ook nog eens afschrijven of opvoeren als beroepskosten enz...

Er zijn altijd wel dingen te verzinnen natuurlijk, maar als je niet geinteresserd bent reageer dan niet, of doe een tegenvoorstel waar ik normaal op kan reageren.

Het is hetzelfde als zeggen dat ik 200 euro voor je MiniMoog bied, want weet je hoe oud apparaat dat is. Heb je de doos nog? Misschien heb jij hem wel heel goedkoop gekocht, doet'ie het wel? Is ie gemodificeerd van binnen of helemaal origineel enz...enz...enz...

Sorry hoor maar ik word soms zo ziek van al dat geouwehoer...

En dat van dat 2e hands of ie nou 1 maand of 1 jaar oud is, vertel dat lekker aan je klanten, we hebben ook nog zoiets als 'algemeen geaccepteerd'...

helaas, verkoop je hem dan voor ruim 20% van de bruto advies, k ben benieuwd wat de importeur daarvan vind maar goed...
Begin niet over de BTW, want niet iedereen kan dat, dus daar heb ik niets mee te maken. Sowieso kan je dingen altijd ook nog eens afschrijven of opvoeren als beroepskosten enz...

Er zijn altijd wel dingen te verzinnen natuurlijk, maar als je niet geinteresserd bent reageer dan niet, of doe een tegenvoorstel waar ik normaal op kan reageren.

Het is hetzelfde als zeggen dat ik 200 euro voor je MiniMoog bied, want weet je hoe oud apparaat dat is. Heb je de doos nog? Misschien heb jij hem wel heel goedkoop gekocht, doet'ie het wel? Is ie gemodificeerd van binnen of helemaal origineel enz...enz...enz...

Sorry hoor maar ik word soms zo ziek van al dat geouwehoer...

Met bij ons bedoel ik dat ik hem in Eindhoven voor die prijs kan krijgen en met het BRUTO ADVIES veeg ik mijn achterste af, michien een idee om eens wat consumenten programm's tebekijken op TV.
daar wordt juist aan gespoort om NIET de Bruto advies prijs tebetalen.
Het heet ook niet voor niets BRUTO ADVIES!!!!! Prijs.

Iedereen die ooit in een winkel is geweest weet dat dat een wassen neus is.
Tja en over een minimoog voor 200 Euro ga ik niet eens in discussie, dan leef je echt op een andere planeet dan de rest van ons denk ik.

Origineel geplaatst door Grooveron
Met bij ons bedoel ik dat ik hem in Eindhoven voor die prijs kan krijgen en met het BRUTO ADVIES veeg ik mijn achterste af, mischien een idee om eens wat consumenten programm's tebekijken op TV.
daar wordt juist aan gespoort om NIET de Bruto advies prijs tebetalen. Maar juist te handelen.
Niemand betaald de BRUTO ADVIES prijs die bij zijn goede vertand is.
Het heet ook niet voor niets BRUTO ADVIES!!!!! Prijs.

Iedereen die ooit in een winkel is geweest weet dat dat een wassen neus is.
Tja en over een minimoog voor 200 Euro ga ik niet eens in discussie, dan leef je echt op een andere planeet dan de rest van ons denk ik.

En dat van dat 2e hands of ie nou 1 maand of 1 jaar oud is, vertel dat lekker aan je klanten, we hebben ook nog zoiets als 'algemeen geaccepteerd'...

Tja tis toch echt algemeen geaccepteerd dat als je wat koopt, uitpakt en gebruikt het dan 2DE hands is!!!

Op marktplaats.nl staat een triton met bod op 950 euri en meeneemprijs 1500. Probeer dat eens.

En laat de mensen die denken je een poot uit te rukken maar lekker verder dromen. (als zij spijt hebben van hun aankoop tjsa.......)

is normaal hoor, houden ze nog zelfs marge over.
En de importeur heeft hier niets over te zeggen, en ja ik weet waarover ik lul.

En bij voerman kost een korg triton 61 key: € 2790 incl BTW, daar 20% vanaf = € 2232

Status
Please reply by conversation.
Back