• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Monomachine SFX 6 te koop aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

richardveenstra

Nieuwkomer
Hallo,

ik bied mijn SFX-6 (keyboard versie) te koop aan.
technisch en optisch ok. Heeft wel gebruikssporen en wat krasjes.

Twee dingen:
- twee knoppen hebben geen dual-speed functie meer. De knoppen werken normaal en het heeft geen invloed op sounds bewerken of creëren. Is een bekend probleem bij de producten van Elektron.
- De joystick is ooit afgebroken, maar ik heb het ter reparatie naar Zweden gestuurd. De joystick staat een klein beetje scheef, maar is technisch weer in orde. Je kunt sounds gewoon morphen door de joystick rond te draaien.

Ik woon in Berlin, maar ben komende week in Nederland (Veendam en Groningen) en neem de synth mee.

Vraagprijs 950,- of doe een goed bod.

Foto´s in de bijlage.

Groet,
Richard

Attachments

• IMG_2684.jpg
    IMG_2684.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 89
  • IMG_2680.jpg
    IMG_2680.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 62
Status