RS7000

Status
Please reply by conversation.
Rs7000

Rs7000

Hoi,

Ik heb je zoekertje gezien. Ik heb wel een RS7000 in Antwerpen. Werkt bijna perfect.
1 ding werkt wel niet: de smartmediakaartlezer.
Veel problemen heb ik daarmee niet gehad, want ik gebruik een Zipdisk om alles op te slaan.

Wat er behalve de RS7000 zelf uiteraard ook in- of bijzit is:
  • AIEB2 output kaart
  • 64 MB geheugen
  • SCSI-Zipdisklezer met 100MB zipdisk + bijhorende adapter
  • Originele handleiding

Ik heb ook 2 werkende Smartmediakaartjes (128 MB en 8MB) en 1 Smartmedia naar Xd kaartlezer met een Xd-kaartje van 32 MB. Die heb ik recent getest bij een kennis en mag je erbij hebben, voor het geval je een hersteller vindt. (Zelf nog niet gezocht, aangezien het mijn workflow niet stoort).

Gezien de diverse extra aankopen en uitbreidingen zou ik er toch rond de 600 voor willen vragen.

Groetjes,
Maarten

Was je nog interessted in die RS7000 die RSB opperde Foetus?? Anders ga ik d'r op af :)

ik heb er al contact met gehad (1 mail maar verloopt niet vlot genoeg).

Kans is groot dat ik een deal bereik met Horri-Fi (enfin, ik reken er toch op :))

ik heb er al contact met gehad (1 mail maar verloopt niet vlot genoeg).

Kans is groot dat ik een deal bereik met Horri-Fi (enfin, ik reken er toch op :))

Oke, Heb net een mailtje gestuurd naar die in Noordwijk, is toch iets dichterbij voor mij ook ;-) wacht het wel af dan...

Thanx nog voor de link RSB :)

Sorry voor het HJen :)

Gisteren al contact gehad met de verkoper van die RS7000 in Naaldwijk.. hij wil alleen via Whatsapp contact. Kan em niet bellen op dat nummer (zegt ie). Toen adres gevraagd en tot nu toe geen reactie (???) beetje vreemd.

Als je nou doofstom bent kan ik me iets voorstellen dat je alleen met whatsapp wilt werken.. maar dit is een beetje raar toch wel. :D Ik ga maar een postduif op em afsturen dan.. dat zal em leren :duivels:

Toch maar ff whatsapp weer geïnstalleerd net.. sorry voor de woorden above...:o:

Off to Noordwijk.... en daarna gelijk ff langs bij een medeforumlid die ook een RS7000 heeft :)

Wees maar blij dat je die in Noordwijk niet hebt gekocht. Mastereffect werkt niet. Alsmede midi in en out. :( Het is wel een te gek apparaat..

'k Voelde al een soort onheil gevoel maar ja.... stugge communicatie.. ik had het gewoon kunnen weten. :( If it ain't feels right go left..

Mastereffect werkt niet. Alsmede midi in en out.
Misschien heb je het al gedaan, maar misschien factory reset doen? De routing van de midi kanalen kun je behoorlijk flexibel instellen op de RS7K, dus misschien dat het daar wat anders staat dan je verwacht. Zie je de midi LEDjes wel reageren?

Thnx.. Net toch nog ff een factory reset gedaan.. nog steeds niets.

Het midi out lampje op zowel poort A + B indiceren signaal als ik het keyboard op de RS bespeel maar een synth reageert er niet op. De midikabel en synth zijn in orde aangezien er met een ander midi signaal gewoon geluid uitkomt.

Midi in werkt led niet, alsmede geen reactie op de midi clock of andere signalen.

Klinkt inderdaad niet best...

Heb je er een SmartMedia kaartje inzitten of een extern apparaat via SCSI? Hij kan volgens mij nl booten met een default setup, die dus ook op de Midi routing van invloed kan zijn. Hoe staat je midi routing nu ingesteld? Alles naar TG, Midi A/B of Both?

Oei das echt kut, had mijn thread niet meer bekeken sinds eergisteren en wou eigenlijk net vragen of de Noordwijk RS je beviel...

Ik heb lang lang geleden een perfect werkende rs, fully equipped gehad.
Man wat beklaag ik mij nu dat ik die heb verkocht

@ Foetus: Ja balen is het wel, want het is gewoon een te gek apparaat, helemaal als je overgestapt bent van een RM1x.
Had jij deze persoon/URL] ook nog geprobeerd trouwens? Ik had toen hij hem net te koop had contact gezocht.. hij zou me terugmailen met het MB's intern geheugen maar heb daarna niets meer gehoord.. je weet nooit :)

Klinkt inderdaad niet best...

Heb je er een SmartMedia kaartje inzitten of een extern apparaat via SCSI? Hij kan volgens mij nl booten met een default setup, die dus ook op de Midi routing van invloed kan zijn. Hoe staat je midi routing nu ingesteld? Alles naar TG, Midi A/B of Both?

Thnx voor het meedenken.. :)

Ik had midi naar beiden staan eerst. Na de factory reset stond ook alles aangevinkt enzo.
Heb de factory reset ook nog een keer gedaan zonder de kaart en de SCSI device uit.. en alle uitgangen naar A gezet. Geen verbetering.

Weet niet of het resultaat gaat opleveren maar 'k wil nog een "ALL+SYSTEM" bestand van iemand anders inladen..

Status
Please reply by conversation.
Back