Hardware filter bakjes met cv input

In modular land zijn het er veel, maar dat had je zelf denk ik ook al door...Polyvoks filter is mijn favoriet als het stuk moet. Dot com. ladder filter is erg mooi.

Heb pas een Niio Analog - Iotine Core 2 aangeschaft en die is standaard zonder CV input, maar die is er wel makkelijk op te zetten. Ik ben er erg blij mee. Drie filters, twee distortion units en nog wat extra's.

Sherman Filterbank heeft CV mogelijkheden. Zelf nog niet veel mee gedaan echter, moet ik eens proberen in combinatie met Analog 4 en Voyager :D

ik heb hier 2 rack model filterbankjes.

filtered coffee van analog sollutions
goeie ervaringen mee, korg style filter. klinkt goed.
3 cv inputs achteraan

FB3 van analog systems
3voudige filterbank
goeie klank maar beetje onpraktisch
1 cv input vooraan

verder sherman, is al vernoemd dacht ik
veelzijdige fiterbank met nogal brute klank
op versie 1 kunnen zowel fm als am gemoduleerd worden met een externe ingang en daar staat op:
(cv/audio) wat doet vermoeden dat dat kan. maar ik heb die ingangen nooit gebruikt.

want

als ik met cv aant spelen ben heb ik hiervoor hopen filters op m'n modulars

synths met filter input als alternatief?

Heb net een MFB Nanozwerg. Heeft een multimode filter, lfo en vco mod op het filter en cv in voor de cutoff en is niet heel veel groter als een gitaar pedaaltje. Als je 'm enkel als filter wilt gebruiken dan zit er een handige interne sequencer in waarmee de nano zichzelf triggert, zodat de audio ingang continue 'open' blijft.

Zie het als een filter met 'extra's' (oscillatoren) en een LFO die in het audiobereik gaat (en ook zichzelf kan moduleren). Zit helaas alleen geen cv out voor de adsr op...

Boss ft-2. Dynamic filter. Heeft expressie ingang. Ongeveer 70€. Mooi analoog filter

Back