NI Replika gratis tot 31-12

ano150122

Gedeactiveerd account
Ik wil iedereen er even op wijzen dat Native Instruments een gratis plugin weg geeft.
Het gaat hier om een delay met extras ... Misschien niet heel bijzonder, maar misschien voor de mensen met niet te veel geld bijvoorbeeld is een gratis delay toch altijd fijn. En Zo slecht zal het toch niet zijn lijkt mij .. ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd trouwens dus ik weet er verder nog niets van.

http://www.native-instruments.com/en/specials/happy-holidays-2014/

Aanzienlijk betere plugin dan de vorige free gift van NI (Driver).

Aanzienlijk betere plugin dan de vorige free gift van NI (Driver).

Ik was eerst wel tevreden met Driver, maar hoe vaker ik hem gebruik, hoe minder enthousiast ik erover word; hij is zo lastig af te stellen. Vorig jaar hadden ze Supercharger gratis en nu deze delay: begint een traditie te worden bij NI zo lijkt het.

Despite Replika being a delay, we worked hard to make it happen in time for the holidays instead having it delayed

man man man wat een flauwe humor daar in het NI Forum :D

Haha Het had nog erger gekund, maar ze hebben het woord 'holidelay' iig niet gebruikt :)

Tja, dat krijg je als je een delay weggeeft: "We are experiencing extraordinary amounts of traffic, which may cause temporary delays in accessing our website."

Back