• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

PCBtjes!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SRPP

Ouwe rot
PCBs_1_zps93d29214.jpg

Befaco Quad VCA
Nog niet gebouwd, maar is een geverifieerde layout
8 euro
Three wavefolders
CGS Lockhart
CGS Grinder
Elektor Melodic Sawtooth
Nog niet gebouwd
6 euro
Octal Buffer
4 buffers instelbaar met trimpot (1V/Oct distributie)
4 standaard buffers (voor bv. gate signalen)
6 euro
EFM LFO5a
VC-LFO, met mods door Dave Kendall, en daarnaast heb ik een "rate" LED toegevoegd
Prima lfo met tri, square en saw outputs.
HEt PCB heeft een paar kleine correcties nodig, en die heb ik al voor je gedaan (net als de SMD's)
6 euro
PCBs_2_zps6a499325.jpg

OLC orange peel
OVerdrive pedaal voor gitaar, simulatie van een Orange gitaarversterker (met buizen) met FETs. Zelf niet gebouwd, maar een commerciele layout (zie website OLC)
5 euro
Arduino Nano Eurofied
Nog niet geverifieerd, PCB voor een Arduino Nano met wat trigger outputs en inputs, gemaakt om de "Triggerhappy"
Euclidean Sequencer te maken. Zodra ie werkt laat ik dat hier weten.
6 euro
Dual flipflop met 4013
Heeft een fix nodig, die ik erin zal klussen voor je. Handig ding, werkt ook als squarewave sub osc.
6 euro
Gate to trigger converter
Maak triggers van gates om je snare of LPG te triggeren.
3 euro
PCBs_3_zps26235e0e.jpg

Befaco ringmod, nog niet gebouwd, geverifieerde layout.
8 euro
CMOS 40106 osc
6 vaste oscillatoren, om wat mee te experimenteren, als noisesource voor percussie etc etc.
6 euro
Dual AND gates
Does what it says on the tin, met BC547's of iets dergelijks (niet kritisch).
6 euro
Forssell Sidechain Opto compressor
Prima studio compressor, regelbare attack en release (en nog wat meer), werkt prima.
6 euro
Verzending zit bij alle PCBtjes in, en voor zover er SMD op zit (ik gebruik vaak SMD condensatoren onder de opamps) dan zal ik die solderen voor je.
Een aantal layouts heb ik nog niet gebouwd, zodra ik dat wel heb gedaan zal ik dit draadje even bumpen.
Verzending zit bij de PCB's inbegrepen, en als je er meer wil dan krijg je korting :D

Bij de Forssell Sidechain compressor moet ik trouwens nog vermelden dat dit alleen de compressor is. Het signaalpad heeft nog een make-up gain versterkertje nodig, en die zit hier nog niet bij. Hiervoor heb ik een opamp PCBtje besteld (komt in januari) en ben ik bezig aan een PCB meej buizen (miniatuur).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back