• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Evolver Keys PE, Leslie en ART compressor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er moet wat spul weg:

Leslie Model16 speaker. Degelijke rotary speaker met footswitch. Hij heeft geen eigen versterker, wat qua gewicht super gunstig is: hij weegt echt weinig. Hij heeft een jack input, dus je kunt gewoon een preamp ervoor zetten en spelen. Ook vet met gitaar, uiteraard. Vraagprijs 425 euro, of ruilen tegen een Strymon Timeline

ART CS2: Compressor die ligt te niksen.Dual Mono of stereo. Heeft vrij degelijke VCA's. Heeft wel wat krasjes opgelopen aan de zijkanten (Niet op het frontpaneel). Werkt nog perfect. Adapter zit erbij.
70 euro.

Beiden te bekijken/beluisteren in de Meern/Utrecht.
Versturen kan natuurlijk, maarja. Die leslie is niet echt klein:kroon:. Maar die CS2 moet toch wel lukken lijkt me.

Attachments

• IMG_5182.jpg
    IMG_5182.jpg
    43,4 KB · Bekeken: 58
  • IMG_5183.jpg
    IMG_5183.jpg
    51,7 KB · Bekeken: 55
  • IMG_0025.jpg
    IMG_0025.jpg
    55,5 KB · Bekeken: 55
Last edited by a moderator:
Omdat er vast nog wel wat kerstcadeau's te vergeven zijn:

DSI Mono Evolver Keys (Potmeter versie)
In perfecte staat, beest van een machine. Hij staat alleen niks te doen. Ik heb kort geleden het grote broertje gekocht, dus deze mag weg.

Ik heb er een superdegelijke flightcase omheen gebouwd (zo'n bouwpakket). Dan kun je 'm zonder zorgen in de tourbus mikken

Prijs: 900 euro
1000 euro met de flightcase (Ding was 200 in de aanschaf dus je komt er goed vanaf).

Kopers die de koffer erbij nemen hebben een beetje voorrang, anders zit ik met een op maat gemaakte koffer voor een synth die ik niet meer heb:)

(Mods, kunnen jullie de titel aanpassen naar: Evolver Keys PE, Leslie en ART compressor ? Dank! :)

Leslie is gereserveerd voor een forumlid.
Evolver is weer beschikbaar. Koper via marktplaats vond het nodig gewoon maar niet op te komen dagen.

Evolver mag weg voor 900 euro met koffer. :)

Bump, heb niet zo'n haast gehad met de verkoop, maar nu moet ie toch echt het veld gaan ruimen.

MEK, potmeter versie, met case. 900

Ik zoek een Nord Wave, dus ruilen is bespreekbaar.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back